Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@13:42:30 GMT

اسکوچیچ دو مدافع وسط را از دست داد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۳۸۸

اسکوچیچ دو مدافع وسط را از دست داد

ایران اکونومیست- دو مدافع وسط تیم ملی فوتبال به علت پارگی رباط صلیبی نمی‌توانند این تیم را در بازی‌های سرنوشت ساز انتخابی جام جهانی همراهی کنند.

 مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی شنزن چین بدترین خبر برای دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران است که به تازگی دیگر مدافع جوان و آینده دار تیمش را هم از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی گنجی که به تازگی از مصدومیت نسبتا طولانی برگشته بود و در مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین در تعدادی از بازی ها به میدان رفت، شب گذشته در مسابقات لیگ چین مصدوم شد که این باشگاه اعلام کرد او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است.

پیش از این نیز، عارف غلامی، مدافع جوان تیم ملی در داربی ۹۶ پایتخت مصدوم شد و به علت پارگی رباط صلیبی فصل کنونی و بخش اعظمی از فصل آینده را از دست داد.

با توجه به شدت و نوع این مصدومیت ها، هر دو بازیکن به علت عمل جراحی، دوران نقاهت و بازپروری، مدت زمان زیادی را از فوتبال دور خواهند بود و به همین دلیل بازی های آینده تیم ملی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی را از دست خواهند داد.

تیم ملی ایران یک ماه دیگر در شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باید به مصاف سوریه و عراق برود و تا فروردین ۱۴۰۰ باید ۱۰ دیدار حساس و سرنوشت ساز را برگزار کند. با مصدومیت پور علی گنجی و عارف غلامی، در حال حاضر سه مدافع وسط تخصصی از اردوی اخیر تیم ملی باقی مانده اند.

شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مجید حسینی سه مدافعی هستند که سلامتی آن ها بیش از هر زمان دیگری برای سرمربی تیم ملی مهم است و اسکوچیچ باید امیدوار باشد در خلال مسابقات پیش رو هیچ گونه خطری این بازیکنان را تهدید نکند.

 ایسنا

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ، دراگان اسکوچیچ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کنند.

داور: قاسم مطر علی

کمک اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت