Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:38:38 GMT

نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری برطرف شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۴۷۲

نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری برطرف شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی منطقه شش عملیات انتقال گاز، علیرضا عربلو افزود: با این اقدام تعمیرات اضطراری خط لوله مذکور بدون قطعی جریان گاز نیروگاه‌های برق استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن انجام شد.

وی در تشریح این عملیات بیان داشت: با توجه به حساسیت و موقعیت استراتژیک خط هفتم سراسری و تامین گاز نیروگاه‌های برق استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان و صنایع شرق استان هرمزگان، بعد از دریافت گزارش نشتی گاز بروی خط لوله هفتم سراسری و تشکیل جلسه، عملیات تعمیرات اضطراری در دستور‎کار منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همکاری سه مرکز بهره‌برداری خطوط لوله ایرانشهر،بندرعباس و سیرجان در این عملیات که درهفته اول مرداد انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: با انجام این عملیات که با وجود جریان گاز درخطوط لوله، گرمای حدود ۵۰ درجه، شرجی بالای ۷۰ درصد و شرایط خاص کرونایی انجام و از قطعی برق منازل هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان جلوگیری شد.

مدیرمنطقه شش عملیات انتقال گاز همچنین به مراحل اجرای این تعمیرات نیز پرداخت و افزود: تعویض ۲ عدد شیر و بخشی از لاین ۲۰ اینچ بای پاس ورودی ایستگاه خط هفتم سراسری به همراه ایمن سازی شرایط و محیط، تخلیه گاز، انجام حفاری، برشکاری و جوشکاری و رادیو گرافی از جمله اقدامات در این عملیات بود که با ۲ هزار و ۲۵۰ نفر ساعت انجام شده است.

به گفته عربلو، رفع نشتی گاز و ایمن‌سازی محیط و همچنین انتقال تجهیزات و گردآوری نفرات تعمیرات و متخصص از سه مرکز بهره‌برداری از استان های همجوار و تحت پوشش منطقه از نکات حائز اهمیت این عملیات بوده است.

برچسب‌ها رونق تولید سیرجان هرمزگان گاز بندرعباس ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید سیرجان هرمزگان رونق تولید سیرجان هرمزگان گاز بندرعباس ایرانشهر هفتم سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)