Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت وزیران در آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم گفتند: دیگران باید از تجربه‌های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده‌ام. حرفی است که من مکرر با شما و مردم تکرار کردم حالا هم همان حرف را تکرار میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این تجربه عبارت است از بی‌اعتمادی به غرب. آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند. در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت وزیران در آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* غربیها به ما کمک نمیکنند. هرجا بتوانند ضربه میزنند. جایی که ضربه نمیزنند آنجایی است که امکانش را ندارند. هرجا امکان داشتند ضربه زدند. این تجربه بسیار مهمی است.

* مطلقاً نبایستی برنامه‌های داخلی را به همراهی غرب موکول و منوط کرد. چون قطعاً شکست میخورد، قطعاً ضربه میخورد. شماها هم هرجایی که کارهایتان را منوط کردید به غرب ناموفق ماندید، هرجایی که بدون اعتماد به غرب، خودتان قد علم کردید و حرکت کردید،‌ موفق شدید. اینجور است دیگر. نگاه کنید کارکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم اینجوری است.  

* هرجا شما موضوعات را به توافق با غرب و با مذاکره با غرب و با آمریکا و اینها موکول کردید، آنجا ماندید، نتوانستید پیش بروید. چون آنها کمک نمیکنند دیگر، دشمن‌اند دیگر. هرجا شما از آنها قطع نظر کردید، خودتان راه افتادید از شیوه‌های مختلف هزار تا راه وجود دارد اینجور نیست که یک راه. نه راه‌های مختلف وجود دارد. انسانها فکر کنند راه‌های گوناگونی برای زندگی شخصی و اجتماعی و مدیریتی پیدا خواهند کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب هیات دولت دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!