Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین»، گفت: امروز، روز تلخی است، مجلسی که برای آب خوزستان و سیستان و بلوچستان و همچنین برای کرونای بیش از حد سیستان و بلوچستان و گلستان و واکسیناسیون، جلسه غیررسمی نداشت، امروز برای بحث حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی هم جلسه غیرعلنی گذاشت و هم متاسفانه این موضوع را به اصل ۸۵ ارجاع داد، در حالی که ایرادات اساسی به آن وارد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی گفت: بنابراین از محضر ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم، چراکه امروز، روز خوبی برای مجلس ما نبود.

علی نیکزاد در پاسخ به این نماینده گفت: اینکه ما بگوییم امروز، روز بدی برای مجلس بود، حرف خوبی نیست. در جلسه غیرعلنی و طبق آیین نامه، همه موافقان و مخالفان صحبت کردند و بنابراین باید به رأی نمایندگان مجلس احترام گذاشت.

نیکزاد گفت: عرض من این است که آن بخشی از اظهارات شما نباید گفته می‌شد، چرا که مجلس محل بحث و گفتگو بوده و رأی نمایندگان تمام کننده است و باید این رأی را بپذیریم، اما دوستان عزیز من، چه نمایندگان که به عنوان موافق و مخالف صحبت کردند و وقت کافی هم برای این موضوع گذاشتند، باید در دموکراسی بپذیریم که رأی نمایندگان برای مصوبات تعیین کننده است.

کد خبر 5267824

منبع: مهر

کلیدواژه: چابهار وزارت راه و شهرسازی علی نیکزاد گلستان خوزستان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی صحن مجلس خوزستان طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی محمد باقر قالیباف شورای نگهبان برجام هیئت دولت حسن روحانی دولت سیزدهم آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد