Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال روز جمعه هشتم مردادماه با هشت دیدار به صورت همزمان پیگیری می‌شود که در یک دیدار تشریفاتی تیم صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

سید سیروس پورموسوی که در سه بازی گذشته با تیم تحت هدایت خود متحمل ۲ شکست و یک تساوی شده در حالی از ماشین سازی تبریز میزبانی خواهد کرد که قصد دارد لیگ را با پیروزی خانگی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سو نیز تیم ماشین سازی تبریز که سقوطش به لیگ دسته اول مسجل شده با هدایت علیرضا اکبرپور در سه بازی گذشته خود ۱۱ گل دریافت کرده و با حواشی که دچار این تیم شده حریف سختی برای میزبان آبادانی خود نخواهد بود.

۲ تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که هفته گذشته برابر حریفان خود متحمل شکست شدند، صنعت‌نفت در دیدار خارج از خانه با ۲ گل مغلوب فولاد خوزستان شد و ماشین سازی تبریز نیز در مصاف با میهمانش پیکان تهران شکست سنگین خانگی پنج بر صفر را متحمل شد.

تقابل خط حمله صنعت‌نفت با مدافعان تیم ماشین سازی تبریز در این دیدار از جمله صحنه‌های جذاب و دیدنی خواهد بود، جایی که سید فاخر تهامی، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر مثلث خطرناکی برای خط دفاعی شکننده میهمان تبریزی خواهند بود.

طالب ریکانی مغز متفکر صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت شرایط حضور از ابتدای مسابقه را ندارد و حکیم نصاری دیگر هافبک با تجربه نفتی‌ها نیز به دلیل محرومیت غایب این تیم برابر ماشین سازی خواهد بود تا پورموسوی مجبور به استفاده از بازیکنان جوان در میانه میدان باشد.

صنعت‌نفت آبادان با هشت برد، ۱۰ تساوی و ۱۱ باخت و با ۳۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب نهمین پیروزی این فصل خود است، شاگردان پورموسوی تا هفته بیست و نهم ۲۲ گل زده و ۲۸ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کردند.

در آن سوی میدان نیز شاگردان علیرضا اکبرپور با ۲ برد، هشت تساوی و ۱۹ باخت در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و با دریافت ۵۰ گل خورده و ۱۸ گل زده ضعیفترین خط دفاع و حمله را به خود اختصاص داده‌اند.

خط دفاعی پراشتباه و شکننده ماشین سازی تبریز که در سه بازی گذشته ۱۱ گل را دریافت کردند یکی از روزهای سخت را برابر مهاجمان تکنیکی و سرزن میزبان آبادانی خود خواهند داشت و این فرصتی برای عرض اندام مهاجمان صنعت‌نفت در دیدار پایانی لیگ خواهد بود تا در جدول گلزنان خود را مطرح کنند.

در آن سو نیز مهاجمان ماشین سازی کارنامه درخشانی از خود در این فصل به نمایش نگذاشته‌اند و خط دفاعی تیم صنعت‌نفت می‌تواند روز راحت و بدون دردسری برابر مهاجمان تبریزی داشته باشند.

صنعت‌نفت در این دیدار بدنبال کسب سه امتیاز است تا در جدول صعود کند و لیگ را با تک رقمی در جدول به پایان برساند اما رسیدن به این هدف مستلزم پیروزی پر گل برابر سبزپوشان تیریزی است.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی بر خلاف آن چیزی که همگان تصور می‌کنند آسان نیست زیرا ماشین سازی بدون دغدغه در برابر ما به میدان خواهد آمد.

محمود مطلق‌زاده اظهار داشت:برای پیروزی با گل‌های زیاد به مصاف ماشین سازی خواهیم رفت و باید از همه فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: حریف کاملا بی انگیزه است اما نباید این تیم را دست کم گرفت زیرا آنها منتظر هستند تا با دست پر به تبریز بازگردند، ما قصد داریم در دیدار پایانی لیگ نتیجه قابل قبولی را تقدیم هواداران آبادانی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این دیدار فرصتی برای بهبودی بخشیدن تیم در جدول است و باید از نقاط ضعف حریف بخوبی استفاده کنیم.

علی فیروزی بیان کرد: ما کاری به نتایج گذشته تیم ماشین سازی تبریز نداریم و بازیکنان برای کسب سه امتیاز این دیدار هم قسم شده‌اند تا در آخرین دیدار فصل به پیروزی پرگل دست یابند.

وی افزود: کادر فنی تیم را با همه نفرات اصلی وارد میدان خواهد کرد تا انتظار هواداران آبادانی برای کسب سه امتیاز و صعود در جدول رده بندی لیگ برآورده شود.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان ماشین سازی تبریز صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دولت ارمنستان در جلسه روی پنجشنبه خود بر تصمیم خود درباره افتتاح کنسولگری این کشور در تبریز تاکید کرد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز