Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ثبت یک مورد مرگ طی شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه به هزار و ۹۵۶ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام ثبت یک مورد مرگ کرونایی طی شبانه روز گذشته در کرمانشاهاین خبر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۳ نفر با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۳۳ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: همچنین در این مدت ۵۷ بیمار بستری و ۲۷۱ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۶۸ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مرگ کرمانشاه کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند