Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@10:39:56 GMT

هویج گران شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۳۸۵

هویج گران شد

در کنار افزایش قیمت گوجه فرنگی و خیار، هویج نیز دچار افزایش قیمت چشمگیری شده است. از طرفی چون این روزها از آب هویج برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل کرونا استفاده زیادی می شود این افزایش قیمت بیشتر از سایر اقلام به چشم می خورد. ناطقان:  براساس کشف قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدانی مرکزی میوه و تره بار قیمت هر کیلو هویج ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان است که بایستی با احتساب سود ۳۵ درصدی در خرده فروشی ها به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بر اساس مشاهدات میدانی نیز قیمت هر کیلو هویج در میوه فروشی های سطح شهر تهران به بیش از ۱۶ هزار تومان رسیده است.افزایش قیمتی که بنا برگفته رئیس اتحادیه بارفروشان به دلیل کاهش کشت هویج بوده و تا به دست آمدن هویج مناطق دور شهری و شکسته شدن قیمت ها یک هفته تا ۱۰ روز زمان نیاز است.

در این رابطه و در پاسخ به این سوال که چرا قیمت هویج افزایش یافته است، اسدالله کارگر- رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران به ایسنا گفت: همیشه در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا با کمبود هویج مواجه هستیم و این موضوع  جدیدی نیست و سال های قبل هم همین مساله وجود داشت.

وی ادامه داد: از آبان ماه به بعد و با عبور از گرما این مشکل برطرف خواهد شد و بار نیز فراوان می شود.

کارگر اضافه کرد: قیمت ها در مبدا تعیین می شود. فروشندگان نیز با هر قیمتی که از مبدا خریداری کنند با احتساب سود مصوب توزیع می کنند. همچنین به فروشندگان نیز اعلام کردیم که حتما فاکتور خرید در اختیار داشته باشند.
منبع: ایسنا برچسب ها: هویج ، ناطقان ، گران ، گوجه ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هویج ناطقان گران گوجه کرونا افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود