Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در برابر کانادا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز درحالی در سومین بازی خود در المیپک ۲۰۲۰ توکیو برابر کانادا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خود که در دو بازی قبلی خود این تیم موفق شد لهستان و ونزوئلا را شکست دهد.

شاگردان ولادمیر آلکنو در بازی نخست خود در برابر لهستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در المیپک توکیو عملکرد بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند این تیم را سه بر دو شکست دهند تا به خوبی نشان دهند هر آنچه که در لیگ ملت‌ها رخ داده است تنها برای شناخت هرچه بهتر آلکنو از بازیکنان تیم ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در برابر لهستان و در ادامه در برابر ونزوئلا تیم ملی والیبال را در صد اخبار المپیک قرار داد تا جایی که عملکرد بی نظیر ایران در دریافت‌ها که در لیگ ملت‌ها پاشنه آشیل تیم بود تبدیل به نقطه قوت تیم شود و عبادی پور تبدیل به برترین دریافت کننده المیپک شود.

اما شرایط بازی در برابر کانادا کاملا متفاوت بود. دیگر خبری از دریافت‌های بی نظیر مرندی و عبادی پور نبود تا ایران ست نخست را ۲۵ بر ۱۶ واگذار کند. 

در ادامه سرویس‌های با درصد ریسک بالا و خطا باعث شد باز هم ایران همچون گذشته بیشتر از روی اشتباهات خود امتیاز به رقیبان دهد. همین موضوع تمرکز بازیکنان و حتی آلکنو را بر هم ریخت تا این مربی بعد از عملکرد بی نظیر شاگردانش در دو بازی اخیر در این بازی بر خلاف چهره خندان و پر انرژی که در دو بازی دیگر داشتن تنها نظاره گر اشتباهات بازیکنانش باشد و آه بکشد و حسرت بخورد.

حال باید دید با توجه به مصاحبه آلکنو و بازیکنان آیا ایران به مسابقات باز خواهد داشت یا همچون لیگ ملت‌ها بعد از یک شروع غرور آفرین سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک المپیک المپیک 2020 توکیو المپیک توکیو 2020 ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال والیبال المپیک لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد