Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:39:34 GMT

کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۵۲۵

کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا تا پایان هفته

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از کاهش ۶ تا هشت درجه‌ای دمای هوا تا پایان هفته جاری خبر داد.

مهدی کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیشینه دمای هوای مرکز استان طی روز گذشته ۳۵ درجه بوده که طی روز پنج شنبه تا ۲۷ درجه کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان گفت: از امروز بعد از ظهر موج ناپایداری وارد استان می‌شود که تا اوایل صبح جمعه سبب افزایش وزش باد، گاهی باد لحظه‌ای شدید و گرد و غبار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز شاهد افزایش ابر در آسمان خواهیم بود افزود: احتمال وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در مناطق شمالی و مرکز استان از جمله شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه و سملقان، شمال شیروان و فاروج وجود دارد.

کمالی خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق یاد شده وجود دارد و از شهروندان و هم استانی‌ها تقاضا می‌شود نکات ایمنی را در این مناطق رعایت کنند تا شاهد حادثه ناگواری برای مردم نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی هواشناسي استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود