Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:52:19 GMT

پیام رئیس شورای شهر اصفهان به مناسبت هفته ملی مهارت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۶۵۹

پیام رئیس شورای شهر اصفهان به مناسبت هفته ملی مهارت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با صدور پیامی "روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای" و "هفته ملی مهارت" را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، متن پیام علیرضا نصر اصفهانی به شرح زیر است:

"با عنایت به این که در دورانی به سر می‌بریم که پویایی و اعتلای اشتغال و داشتن جامعه‌ای توأم با مهارت کار و کارآفرینی در آینده، در گرو توسعه و بسط آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی است و توجه به این آموزش‌ها و مهارت آموزی جوانان جویای کار به عنوان مقوله‌ای ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و تحقق فردایی روشن حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی با هدف توانمندسازی جوانان با نگاه ویژه به مهارت و مشاغل فناورانه علاوه بر رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، راه را برای تحققِ شعارِ سالِ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش، افقی روشن برای جوانان و توسعه همه جانبه در کشور خواهد بود.

اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد ماه "روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای" و "هفته ملی مهارت" را به کلیه دست اندرکاران عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی استان و شهر اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در جهت ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی از خداوند قادر متعال مسالت دارم. "

کد خبر 510417

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهارت آموزی مهارت های کسب و کار فنی حرفه ای رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش های فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد

جلیل شهریاری گفت: رائه آموزش‌های مهارتی با هدف امیدآفرینی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای است و در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو را برای مهارت آموزان برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه کارآموزان بصورت آزاد برای آموزش در استان‌های دیگر و پایتخت هزینه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند که با اجرای این دوره رایگان در بخش دولتی مشکلات شهریه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب برطرف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره اتمام دوره در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بیان کرد: در پایان دوره مهارت آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری و عملی کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۰ نفره این دوره ادامه داد: مهارت آموزانی که دوره‌های اولیه تنظیم موتور و برق خودرو را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد