Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال نوستالژیک «عطر گل یاس» به کارگردانی بهمن زرین پور، از جمعه ۸ مرداد روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «عطر گل یاس» به‌کارگردانی بهمن زرین‌پور و تهیه کنندگی اسماعیل شنگله و شهرزاد مهدوی و با بازی داوود رشیدی مهمان از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

این سریال که در سال ۶۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است، برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما پخش شد و حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی‌فیلم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سریال می‌بینید: دو برادر به سبب گرایش برادر بزرگ‌تر به سوی خانِ منطقه در سمنان، با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند. برادر کوچکتر نیز به تهران کوچ می‌کند. پس از گذشت سی سال، برادر بزرگتر دچار بیماری قلبی می‌شود و زمینه برای آشتی این‌دو ایجاد می‌شود، اما همسر برادر بزرگتر و برادرانش، به هر طریقی سعی دارند از این آشتی و پیوند دوباره جلوگیری کنند. سرانجام، پس از اتفاقات گوناگون، این دو برادر به یکدیگر می‌رسند و همسر برادر بزرگتر از کار خود نادم و پشیمان می‌شود.

در «عطر گل یاس» زنده یاد داوود رشیدی در نقش عباس، اکبر زنجان‌ پور در نقش محمود، اسماعیل شنگله در نقش شازده، شمسی فضل‌الهی در نقش خانم‌تاج، محبوبه مقبلی، ‌سهیلا رضوی، بهرام شاه‌محمدلو، مهدی حسینی، هایده حائری، مینا جعفرزاده، بهروز بقایی، اکبر رحمتی، پرستو گلستانی، فرنوش آل‌احمد و… نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ راهی آنتن شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهمن زرین پور داوود رشیدی عطر گل یاس آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات