Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@14:31:24 GMT

فرمانده جدید پایگاه هوایی دزفول منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۰۰۵

فرمانده جدید پایگاه هوایی دزفول منصوب شد

با حکم فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر ولدی فرمانده پایگاه وحدتی دزفول شد.

به گزارش مشرق، طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش،  از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان «بهمن بهمرد» فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول تقدیر و امیر سرتیپ دوم خلبان «جواد ولدی» به‌عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: سرهنگ «بهمن بهمرد» فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول شد

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه وحدتی دزفول با بیان اینکه بعد از امضای قطعنامه ۵۹۸، دشمن بعثی به‌منظور پشتیبانی از منافقین، به پایگاه‌های نوژه و وحدتی حمله کرد، اظهار داشت: دستور تخلیه پایگاه وحدتی در برهه‌ای از دوران دفاع مقدس صادر شد، ولی نیروهای جان‌برکف این پایگاه در کنار مردم دزفول و اندیمشک ماندند و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را نهادینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌های فراوان به اقتدار کنونی رسیده است، افزود: در جریان عملیات مرصاد بمب‌های تأخیری زیادی توسط هواپیماهای بعثی در پایگاه‌های هوایی ما ریخته شد و هر لحظه احتمال انفجار آن‌ها وجود داشت، ولی نیروهای غیور و مجاهد هوایی با دست، این بمب‌ها را از زیر هواپیماها خارج کردند تا هواپیماها آسیبی نبینند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی بیان کرد: درحالی‌که منافقین کوردل برای شهرهای مختلف، فرماندار هم تعیین کرده بودند، عملیات مرصاد آن‌ها را متوقف و از خاک میهن اسلامی بیرون کرد.

امیر نصیرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره خلبانان شهید سرهنگ «کیانوش بساطی» و سروان «حسین نامنی» از خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول که در حین آماده‌سازی هواپیمای آموزشی به شهادت رسیدند، گفت: خانواده این شهدا در شهرهای اسلام‌آباد و سبزوار از بهترین و متدین‌ترین خانواده‌ها هستند و اهالی روستای نامن با وجود جمعیت کم، تعداد زیادی شهید تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: تلاش نیروهای مسلح این است که علاوه بر تأمین امنیت در کنار مردم باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

فرمانده نهاجا با اشاره به تلاش‌های امیر سرتیپ دوم «بهمرد» در مدت فرماندهی پایگاه هوایی وحدتی دزفول عنوان کرد: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال استفاده از جوانان در مسئولیت‌های مختلف هستیم و با توجه به اینکه پایگاه هوایی دزفول پایگاهی عملیاتی و آموزشی است، امیر سرتیپ دوم «ولدی» به‌عنوان فرمانده جدید و جوان این پایگاه منصوب شده است.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حساسیت ویژه نسبت به پایگاه هوایی دزفول همواره تأکید دارند که مکان خدمت نظامیان باصفا باشد و توجه ویژه‌ای به آن شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه، غدیر را حرکتی عظیم در راستای احیای اسلام و بازگشت به توصیه مهم رسول گرامی اسلام (ص) دانست و گفت: هدایت بعد از آفرینش مهم‌ترین نعمت خداوند متعال است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو امیر نصیرزاده دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران منافقین کور دل فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم پایگاه هوایی وحدتی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که کشورشان در حال انتقال پهپادهای مسلح و جنگنده ها به قطر است.

این رسانه فاش کرد: امارات به جنگنده ها و پهپادی آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی این کشور اجازه بمباران یمن و عراق را نداده است.

وال استریت ژورنال گزارش داد: امارات در فوریه گذشته به اطلاع آمریکا رسانده است که به جنگنده ها و پهپادهای آمریکایی که در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی هستند اجازه حملاتی در یمن و عراق را نخواهد داد و همین موضوع سبب شده است که مقامات آمریکایی اقدام به ارسال هواپیماهای بیشتری به پایگاه هوایی العدید در قطر کنند.

به گزارش این رسانه، امارات نگران حملات انتقام جویانه از یمن و عراق به سبب کمک به ارتش آمریکاست.

یک مقام اماراتی به وال استریت ژورنال بیان کرد که این محدودیت های اعمال شده جنگی در راستای اصل دفاع از خود است.

مقام مذکور همچنین علت این اقدام را عجله نداشتن آمریکا برای اقدامات حمایتی از امارات پس از حملات سال ۲۰۲۲ دانست.

این رسانه همچنین به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که آمریکا و قطر طی روزهای اخیر درباره انتقال جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی و پهپادها به پایگاه هوایی العدید توافق کرده اند.

همچنین منابع آمریکایی اعلام کردند که پنتاگون به دنبال انجام حملاتی به اهدافی در خاورمیانه از طریق جیبوتی در شرق آفریقاست.

کد خبر 6095581

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز