Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:03:27 GMT

آتش بازی کره جنوبی برای صعود به دور حذفی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۰۹۲

آتش بازی کره جنوبی برای صعود به دور حذفی

کره جنوبی موفق شد با برتری 0-6 برابر هندوراس در کنار نیوزلند راهی دور حذفی المپییک توکیو شود.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی که در اولین بازی خود برابر نیوزلند مغلوب شده بود، امروز با برتری پرگل مقابل هندوراس موفق شد به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود. دیدار دو تیم نیوزلند و رومانی نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا نیوزلند راهی دور حذفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هوانگ یی در دقایق 12 و 52 از روی نقطه پنالتی و دقیقه 45 موفق به گلزنی شده و در این دیدار هت تریک کرد. دیگر گل های تیم ملی کره جنوبی را نیز وون دو جائه در دقیقه 19 باز هم از روی نقطه پنالتی، کیم جین یا در دقیقه 64 و لئو کانگ این در دقیقه 82 شش گل تیم المپیک کره جنوبی را به ثمر رسانده و این پیروزی پرگل و تاریخی را برای این تیم رقم زدند.

 

اما در دیگر دیدار نیز دو تیم سه امتیازی رومانی و نیوزلند به مصاف هم رفتند. علیرغم تلاش دو تیم در طی 90 دقیقه، توپی از خط دروازه دو تیم رد نشد و در نهایت این نیوزلند بود که با تکیه بر تفاضل گل بهتر موفق شد به دور حذفی رقابت های المپیک راه پیدا کند.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

طبیعت تهران در این بازی با نتیجه 74 بر 68 تیم حریف را شکست داد و سری 2 بر1 به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با 14 امتیاز، 5 ریباند، 2 بلاک و کارایی 21 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و حالا طبیعت تنها یک گام تا رسیدن به فینال فاصله دارد.

باید دید کار دو تیم طبیعت تهران با سرمربیگری مهران شاهین طبع و تیم ذوب آهن با سرمربیگری مهران حاتمی در دیدار چهارم به پایان می رسد یا کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!