Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه گفت: اخذ استاندارد و تامین ایمنی‌های لازم یکی از محورهای اصلی پروژه کابل‌راه بوستان علوی بود که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این مهم محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اکبر رحیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح کابل‌راه بوستان علوی و روشنایی بوستان‌های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر و همچنین راه‌اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی، تفریحی، خدماتی در چهارشنبه‌ هر هفته اظهار کرد: پروژه شهربازی بوستان فدک با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در میدان ۷۲ تن کلنگ‌زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توسعه و تکمیل شبکه برق بوستان‌های علوی و غدیر تصریح کرد: ۱۰۵ میلیارد ریال در این پروژه‌ها هزینه شده که از سال ۹۷ آغاز شده و هزار و ۲۵۰ پایه چراغ ۳ متری و ۶۷ پایه چراغ ۹ متری در این پروژه استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های تفریحی شهر افتتاح تله‌سیژ بوستان علوی است افزود: این پروژه از سال ۹۶ آغاز شد و یکی از دلایل تاخیر در افتتاح پروژه مسائل و حواشی میان راه پروژه بود؛ این پروژه مشکلات متعددی داشت و با رفع آنها توانستیم شاهد افتتاح آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه یک دانش بومی را تجربه کردیم و شرکت عمران معصومیه به یک تجربه ارزنده در اجرای چنین پروژه‌هایی رسیده که می‌توان در اجرای چنین پروژه‌های خاصی در کشور از آن استفاده کرد.

رحیمی با اشاره به جزئیات پروژه کابل‌راه بوستان علوی گفت: در این پروژه که به طول حدود ۲ هزار و ۴۰۰ متر در مسیر رفت و برگشت با دو ایستگاه اجرا شده ۱۲ پایه میانی با ارتفاع حداکثری ۱۵ متر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ظرفیت اولیه ۱۱۰ صندلی بوده که در قم با ۵۰ صندلی دونفره اجرا شده است. اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه ۲۰ میلیارد تومان بوده اما ارزش واقعی آن بالای ۵۰ میلیارد تومان است.

رحیمی تصریح کرد: اخذ استاندارد و تامین ایمنی‌های لازم یکی از محورهای اصلی پروژه بود که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این مهم محقق شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوستان شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه پیامبر اعظم (ص) دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

مهرداد بذرپاش روز جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن افزایش می‌یابد، اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد رشد داشته است و نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزینی طی این مدت جا به جا شده است. 

وی به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایرانراه اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش ادامه داد: حضور مدیران بر سر پروژه‌ها الزامی است چراکه حضور آن‌ها بر سر پروژه‌ها، به عنوان بازدارنده عمل می‌کند.

وی افزود: قول می‌دهم درخواست‌های رام‌های راه‌آهن استان را به شبکه ریلی اضافه کنیم و هر چه زیرساخت‌ها از لحاظ ریلی افزایش یابد، توفیقات فراوانی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم