Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@16:50:33 GMT

سارقی به خانه دوستش دستبرد زد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۳۶۳

سارقی به خانه دوستش دستبرد زد

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که از منزل دوستش سرقت کرده بود.

به گزارش ایران آنلاین ،سعداله گزافی جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: مرد جوانی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد، ساعت ۲ بعد از ظهر سیزدهم فروردین به همراه خانواده از خانه خارج شدیم و سه ساعت بعد برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض ورود متوجه باز بودن در و سرقت طلاجات و لپ تاپ شدیم.

وی اضافه کرد: با اعلام این خبر کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات صورت گرفته باتوجه به سالم بودن در ورودی احتمال سرقت از سوی شخصی آشنا مطرح شد. با توجه به فیلم و تصاویر دوربین‌های مداربسته خانه محل سرقت، مشخص شد که سارق به کمین مال باخته نشسته و پس از خروج او از پارکینگ وارد ساختمان شده و نقشه رقت را اجرا کرده است.

جانشین پلیس آگاهی تهران افزود: تصویر چهره سارق کامل مشخص نبود، اما باتوجه به ظاهر و هیکل سارق جوان، مال باخته، احتمال داد که سارق جوان فردی به نام کامران است. از طرفی شاکی مدعی شد قبل از ترک خانه تلفنی خروجش را از خانه به کامران اعلام کرده و همچنین سال گذشته کلید‌های خانه اش در اختیار کامران بوده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: با این احتمال که کامران در این سرقت نقش دارد، تصویر کامران با تصویر دوربین مداربسته تطبیق داده شد و باتوجه به شباهت ظاهری کامران برای تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احضار شد.

گزافی در پایان خاطر نشان شد: متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد در روز سرقت خارج از تهران و به اتفاق خانواده اش در باغی نزدیکی شهرستان بومهن بوده است. اما در تحقیقات صورت گرفته تیم تحقیق دریافت که متهم جوان واقعیت را بیان نکرده است. کارآگاهان بار دیگر از کامران تحقیق کرده و درنهایت باتوجه به مدارک و شواهد ارائه او به ناچار به سرقت از منزل دوستش اعتراف کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت