Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:02:59 GMT

ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم در سال جاری بررسی شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۳۷۰

ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم در سال جاری بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هفتاد و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته در محل وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از روند واکسیناسیون و روند شتاب یافته آن در کشور ارائه کرد و آثار ارزیابی شده در کشور در نتیجه تزریق واکسن در خصوص کاهش مرگ و میرها و همچنین بستری‌ها را برشمرد.

همچنین اقدامات و هماهنگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری مراسم عزاداری محرم سال جاری از سوی نماینده این سازمان در نشست تشریح و مورد بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

همچنین در این جلسه اظهار امیدواری شد که با روند شتاب یافته واکسیناسیون در کشور، گروه‌های پرخطر بیشتری واکسینه شوند تا از شدت بیماری کاسته شود.

کد خبر 5267896

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور بیماری کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حسین ذوالفقاری واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا واکسیناسیون سعید نمکی شیوع کرونا انجمن فیزیوتراپی واکسن کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آلزایمر بیمه سلامت فیزیوتراپی کیانوش جهانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایتمدار ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.   همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است