Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار برق آذربایجان‌غربی در تاریخ ۷ تا ۹ مرداد اعلام شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، روابط عمومی شرکت توزیع  برق آذربایجان‌غربی، برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار در تاریخ  ۱۴٠٠/٠۴/۷ تا ۹ ام را اعلام کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به سایت شرکت به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

waepd.ir مراجعه نمایید.

برای مشاهده برنامه مدیریت اضطراری بار برق استان فایل پیوستی را بارگزاری کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی ارومیه ماکو نقده بوکان پیرانشهر مهاباد سلماس اشنویه میاندوآب سردشت قطع برق خاموشی برق آذربایجان غربی خاموشی احتمالی برق آذربایجان غربی مدیریت اضطراری بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت