Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:58:16 GMT

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهاوند کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۸۰۱

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهاوند کاهش یافته است

علی‌احسان خویشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: متاسفانه با وجود فراگیری موج پنجم کرونا در نهاوند میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به گسترش سریع ویروس و تکمیل تخت‌های بیمارستانی، بهترین راهکاری پیشگیری استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری از تجمع و دورهمی‌های خانوادگی و شست‌وشوی مرتب دست‌هاست که متاسفانه با بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت ضعیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند افزود: البته ما کار نظارت بر اماکن و وسایل نقلیه عمومی را تشدید کرده‌ایم اما در صورت همکاری نکردن مردم یقینا با توجه به سرعت شیوع بالای کرونای دلتا در آینده شاهد افزایش چشمگیر کرونا در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک گفت: اگرچه واکسن می‌تواند سرعت شیوع کرونا را کند کند اما تزریق آن ایمنی کافی به فرد نمی‌دهد بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند استفاده از ماسک شیوع کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم