Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم آیین افتتاح طرح های عمرانی ورزشی دانشگاهی که با حضور غلامرضا غفاری، سرپرست سازمان امور دانشجویان و علیزاده مدیرکل تربیت بدنی سازمان برگزار شد ۱۲ طرح عمرانی در ۹ دانشگاه و مرکز آموزش عالی افتتاح و ۲۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع به فضای ورزش دانشجویی کشور اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا غفاری در این آیین افتتاح با تبریک عید غدیر گفت: از جمله صفات برجسته حضرت علی (ع) شجاعت و روحیه قهرمانی ایشان است. همچنین تلاش و کوشش در همه زندگی آن حضرت جریان داشت و ما با پیروی از همین سیره، بحث ورزش و توانمندی دانشحویان را گرامی می‌داریم و برای توسعه ورزش دانشجویی برنامه ریزی می‌کنیم.

او تاکید کرد: ورزش و تربیت بدنی در زندگی و تجربه زیست دانشجویی، عنصری بسیار مهم است و وزارت علوم و دانشگاه‌ه،ا با توجه به همین جایگاه برای رشد فضا‌ها و امکانات ورزشی و برگزاری مسابقات گوناگون همگانی و قهرمانی تلاش می‌کنند.

محمد حسین علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در این آیین گفت: در خرداد ماه سال جاری ۲۰ طرح عمرانی ورزشی و در تیرماه جاری ۱۱ طرح عمرانی ورزشی در دانشگاه‌ها به بهره برداری رسید و امروز نیز با افتتاح ۱۲ طرح، بیش از ۲۲ هزار متر مربع به فضای ورزش دانشگاه‌ها اضافه می‌شود.

او تاکید کرد: در سال‌های اخیر تاکید سازمان امور دانشجویان بر توسعه فضای ورزش در دانشگاه‌های کم برخوردار بوده و در این ارتباط از سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۲۰ پرژه ورزشی به دانشگاه‌های کشور اختصاص یافته است.

در آیین امروز، پروژه کفپوش زمین روباز در دانشگاه‌های کردستان و بجنورد، کفپوش چمن مصنوعی در دانشگاه پیام نور مرکز سنندج، مرکز مشاوره تندرستی در پیام نور مرکز اراک، فنی و مهندسی گلپایگان و دانشگاه مراغه، زمین چمن طبیعی در پیام نور مرکز گنبد کاووس افتتاح وهمچنین پروژه پیست دوچرخه سواری در دانشگاه‌های جهرم، مراغه، اراک، شهید باهنر کرمان و آیت الله العظمی بروجردی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت بدنی امور دانشجویان عمرانی ورزشی طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با تعریض خط کندروی شرقی بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در منطقه ۲۱ و اجرایی شدن طرح تحکیم بزرگراه آزادگان بار ترافیکی این منطقه کاهش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)