Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۳۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۳۲ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی دیگربر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۰۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۳۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ هزار و ۱۶۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.   وی ادامه داد: از ۷۰۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۵۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران و لنده است و همچنین از ۲۸۰ نمونه رپید ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، باشت و بهمئی است.
یزدان پناه گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور