Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "احمد ذوالقدر" روز چهارشنبه درآئین توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفربن‌موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال، کتاب راهنمای خود را به انسان‌ها عطا فرموده، حجت خود را نیز بین مردم قرار داده و امام را نیز تعغیین کرده تا انسان، مسیر زندگی خود را به درستی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که توجه به همنوع در سختی‌ها به عنوان یکی از آموزه‌های دین مبین اسلام است گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت و در سطح شهرستانهای استان تهران، تاکنون بیش از بر ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه تهیه و با حفظ شأن و کرامت انسانی، بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.


ذوالقدر گفت: این کمک‌ها تا روز عید غدیر خم به یک میلیون بسته می‌رسد.


وی افزود: علاوه بر این، سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به منطقه زلزله زده سی‌سخت ارسال شده است.


وی تصریح کرد: امروز پس از ۱۴۰۰ سال، حکومتی اسلامی در ایران تشکیل شده که به دلیل احیاء ناب محمدی، با دشمنی‌های استکبار مواجه شده، دشمین و کینه‌توزی‌هایی که طی ۴۲ سال گذشته علیه ایران اسلامی تحمیل شده ولی مردم ایران هیچ‌گاه در برابر فشارهای دشمن، سر تسلیم خم نکرده است.


ذوالقدر گفت: همه ما آرزو داشتیم که ای‌کاش در جنگ احد، نهروان و واقعه کربلا حاضر بودیم و اسلام را یاری می‌رساندیم، امروز همان زمان یاری رساندن به اسلامی در مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و استکبار جهانی است.


ذوالقدربا اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام و هدف قرار دادن جوانان گفت: امروز مردم استان تهران، علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی، بین دختران جوان نیز چادر هدیه می‌کنند، تا تهاجم دشمنان را خنثی کنند.


به گزارش ایرنا، در این مراسم بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و ۱۱۰ قواره چادر مشکی توسط سپاه سیدالشهداء(ع) و ۵۰۰ بسته توسط اداره تبلیغات اسلامی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.


پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورامین سپاه سید الشهدا پیشوا همدلی زلزله در سی سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین سپاه سید الشهدا ویروس کرونا ورامین سپاه سید الشهدا پیشوا همدلی زلزله در سی سخت هزار بسته معیشتی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران