Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در خصوص کیفیت نان طبخ شده در واحد‌های نانوایی استان ۲۴ واحد متخلف در این خصوص شناسایی که منجر به کسر و قطع دائم سهمیه آرد این واحد‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازرسی بر کیفیت نان طبخ شده در استان همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف، سهمیه آرد واحدها کسر و چنانچه این روند از سوی واحد‌های متخلف ادامه پیدا یابد سهمیه آرد آن‌ها به صورت دائم قطع و حتی پروانه کسب آن‌ها نیز باطل می شود.

قائدامینی ادامه داد: امسال ۲۴ واحد متخلف در خصوص کیفیت نان پخته شده در این اصناف شناسایی شد که علاوه‌بر تشکیل پرونده تعزیری، ۲۲ واحد با کسر سهمیه و ۲ واحد با قطع دائمی سهمیه جریمه شدند.

قائدامینی با اشاره به فعالیت یک هزار واحد صنفی نانوایی در استان، اظهار داشت: ۳۴ بازرس سازمان صمت استان بر روند فعالیت این واحد‌ها نظارت دارند.

بیشتر بخوانید

قطع سهمیه آرد ۳۵ واحد خبازی در بروجن

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در سالجاری بیش از پنج هزار بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شده است که منجر به تشکیل ۲۰۰ پرونده تخلف شده که تعطیلی خودسرانه و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین این تخلفات را شامل شده است.

قائدامینی همچنین به تصمیم شورای آرد و نان استان در خصوص افزایش قیمت نان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت نان در استان گرفته نشده است، اما قرار است که به صورت ملی تصمیمی در این خصوص گرفته شود که در صورت نهایی شدن به اطلاع مردم استان رسانده می‌شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت کیفیت نان واحد های نانوایی سهمیه آرد واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری