Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:36:01 GMT

یک پنجم روستاها تجهیزات ورزشی ندارد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۵۰۸

یک پنجم روستاها تجهیزات ورزشی ندارد

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان اصفهان اظهار کرد: به ۳۰۰ خانه ورزش روستایی پک ورزشی توزیع می‌کنیم. بعضی خانه‌های ورش روستایی که کمبود دارند و شرایط مالی خوبی ندارند را هم تجهیز می‌کنیم و حدود ۴۰۰ میلیون تومان هم هزینه کردیم، ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر هم افتتاح می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _ ۶ مرداد ماه _ ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه پیروزی کاروان تجهیزات ورزشی که شامل تشک تاتمی، میز فوتبال دستی، میز پینگ‌پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت بود پس از تحویل به دهیاران به سمت روستاها بدرقه شد، مهدی اسدی در خصوص این برنامه، گفت‌: افتخار این را دارم که دوباره برای اولین بار در کشور فعالیت خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سالی است که به خاطر کرونا بسته‌های معیشتی آماده می‌کنیم اما در زمینه ارتقای سلامت جسمانی قدمی برنداشتیم که ما اولین حرکت را انجام دادیم و به ۳۰۰ خانه ورزش روستایی پک ورزشی توزیع می‌کنیم. بعضی خانه‌های ورش روستایی که کمبود دارند و شرایط مالی خوبی ندارند را هم تجهیز می‌کنیم و حدود ۴۰۰ ملیون تومان هم هزینه کردیم، ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر هم افتتاح می‌کنیم. یک پنجم دیگر از روستاها مانده که تجهیزات ببریم و خانه ورزش روستایی افتتاح کنیم که اگر این مورد هم در دو سال آینده محقق شود در استان اصفهان روستایی نیست که خانه ورزش روستایی نداشته باشد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این خانه‌ها نشاط و شادابی بین اهالی روستا بیشتر می‌شود، از میزان مهاجرت‌ها کمتر می‌شود، فقر حرکتی از بین می‌رود و باعث سرگرمی جوانان می‌شود. به امید روزی که ورزش و فرهنگ در روستاها بیشتر شود تا تا مهاجرت کم شود.

به گزارش ایمنا در این برنامه محمدتقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی محلی، حسین زیبایی معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی اسدی رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی، نرگس قدوسی معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 510479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی روستاها روستا ورزش روستایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانه ورزش روستایی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی

تراکتور در خانه میزبان استقلال است.

تراکتور در هفته بیست و پنجم باید در خانه به مصاف شاگردان جواد نکونام برود.

اطلاعات بازی  هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: تراکتور - استقلال تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 17 ورزشگاه: ورزشگاه یادگار امام تبریز داوران: پیام حیدری پیش بازی

تراکتوری ها که این روزها شرایط عجیبی دارند، بعد از جدایی پاکو خمز زیر نظر حمید مطهری تمرین می کنند و تقابل این مربی پرسپولیسی با استقلال جذاب خواهد شد.

استقلال با وجود حذف شدن در جام حذفی در لیگ برتر صدرنشین است و بازی رفت مقابل تراکتور را با نتیجه 2-0 پیروز شد.

جدول لیگ برتر

بازی های رودروری دو تیم

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!