Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با اعضای هیئت دولت دوازدهم، گفت: مقام معظم رهبری مذاکرات را تجربه ناموفق دولت تدبیر خواندند. اعتماد به غرب و بیگانگان که سلطه گری را راهبرد خود می دانند، اشتباهی جبران ناپذیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت تدبیر به دیوار سست بیگانگان تکیه کرد که فرو ریخت و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تاوان اعتماد دولت تدبیر به غرب را ملت ایران پرداختند. مشکلات بی شمار اقتصادی و اجتماعی تاوان اعتماد غربگرایان به آمریکا است.

عزیزی با اشاره به اینکه تاوان اعتماد به غرب، گستاخی و زیاده خواهی آمریکا است،اظهار داشت تاوان اعتماد به غرب شهادت سردار سلیمانی بود.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم باید از این تجربه تاریخی استفاده کند، گفت: آمریکایی ها باید بدانند ایران محلی برای ادامه زیاده خواهی های آنها نیست. دولت سیزدهم دژی مستحکم در برابر بیگانگان خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، صریحا با برجام موشکی و منطقه ای مخالفت کرد.

عزیزی با بیان اینکه توان موشکی و حمایت از مقاومت دو راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: دولت مردمی بر روی توان موشکی ایستادگی خواهد کرد و اجازه باج خواهی آمریکا در موضوعات منطقه ای، موشکی و هسته ای را نخواهد داد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید ابراهیم عزیزی تاوان اعتماد دولت تدبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!

بازدید 19 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، واکنش بسیار مثبتی در افکارعمومی منطقه داشته و از پاکستان تا کشورهای عربی و ترکیه شاهد موجی وسیعی از واکنش‌ها در حمایت از ایران بوده‌ایم؛ چرا که این تنها واکنش نظامی چند دهه اخیر به حملات لجام گسیخته رژیم صهیونیستی بود. در تازه ترین واکنش، کرار ابوغنیم، مداح معروف شهر نجف اشرف درباره حمله ایران به اسرائیل با عنوان «ضربه حیدری» در یک مجلس بزرگ در این شهر نوحه‌خوانی جالب کرد. ویدیوی این مجلس و نوحه‌ای که این مداح خواند را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد