Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:39:58 GMT

بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۶۹۴

بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل رستم‌پور در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر بانه، اظهار کرد: برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر باید از خودمان شروع کنیم چون تا این فریضه در خودمان تجلی پیدا نکند به سطوح بالاتر که همان جامعه هست تسری پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به دائمی‌بودن امر به معروف و نهی از منکر افزود: اجرای فریضتین همیشگی است و باید در طول سال در جامعه ساری و جاری باشد تا مردم از برکات این امر مهم الهی بهرمند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رستم‌پور ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی نیز برای نهادینه کردن این امر الهی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا جامعه‌ای مترقی همراه با رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

قائم‌مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه تصریح کرد: دهه امر به معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای تقدیر و ارج نهادن به خدمات کسانی است که بیشترین فعالیت را در این عرصه داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین معروف در ادارات خدمتگزاری به مردم است و مسئولین و کارکنان باید به نحوی عمل کنند که جلوی سرگردانی ارباب رجوع در ادارات گرفته شود.

رستم‌پور تاکید کرد: امر به معروف آموزه دینی ماست و باید همگی آمر به معروف باشیم باید با رفتار و عملکرد و بر اساس آموزه‌های دینی ثابت کنیم که در راستای امر به معروف و نهی از منکر عمل می‌کنیم و  برای انجام این فریضه الهی همه جنبه‌ها را در نظر بگیریم و در قبال آن احساس مسوولیت کنیم.

وی  با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان مشخصی ندارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت شرعی و دینی همه مردم و تنها راه مقابله با انحرافات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار بانه با اشار به نقش بی‌بدیل امر به معروف و نهی از منکر در  اصلاح امور  اظهار کرد: اگر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می‌شود.

در پایان رستم‌پور با بیان اینکه اگر به امر به معروف و نهی از منکر درست عمل شود نتایج بسیار خوبی برای جامعه خواهد داشت، افزود: برکات امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را متحول می‌کند  و اصلی‌ترین هدف آن می‌توان اصلاح فر و جامعه باشد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار بانه امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر رستم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب