Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – باشگاه ذوب آهن اصفهان در اعتراض به نحوه قضاوت داوران لیگ برتر در بازی‌های این تیم بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:   «باشگاه ۵۴ ساله ذوب آهن سخت‌ترین روز‌های خود را در تندباد‌های پی در پی حوادث و ناکامی‌ها در بستر بیستمین دوره لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور طی می‌کند و آنچانکه پیداست این مصائب واتفاقات ناخوشایند را که چنان هم فکر می‌کنیم اتفاقی به نظر نمی‌رسد را سرباز ایستادن نیست؛ پس از هفته‌ها ناکامی ناشی از ناداوری‌ها و سایرعوامل که منجر به از دست دادن حداقل ۲۰ امتیاز حیاتی در طی ۱۱ هفته گردید و به اذعان کار شناسان حداقل سلب ۱۵ امتیاز صرفا بر اثر اشتباهات داوری (امتیازاتی که اکنون برای این باشگاه در حکم اکسیر حیات است) و علیرغم همه خوش بینی‌ها و مثبت نگری‌های حرفه‌ای که به مجموعه زحمت کش فوتبال کشور داشتیم شوربختانه اوضاع و احوال فعلی همچنان نشان از توطئه‌ای جمعی و سازمان یافته برای حذف نیم قرن از تاریخ و سابقه و ریشه‌های ورزش استان شهید پرور اصفهان و کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محروم شدن سرمربی تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و تراکتور تبریز و مصاحبه یکی از مدیران باشگاه تراکتور مبنی بر تعیین سرمربی این تیم در یکشنبه آتی آن هم در آستانه دو بازی حساس تیم‌های مذکور با تیم‌هایی که نتایج شان برای تیم ذوب آهن در حکم مرگ و زندگی است همه‌ی خوشبینی‌ها به را به یاس مبدل و کام همه هواداران فوتبال پاک را تلخ از اندوه و دلهره کرده است.

گویی تبرداران توطئه عزمی جزم برای انداختن درختی به قدمت تاریخ فوتبال ایران را دارند، امیدواریم بر خلاف بسیاری از گوش‌ها و چشم‌هایی که فریاد‌های دلسوزان را هنگام مرگ تدریجی زنده رود زیبا و زندگی بخش ندیدند و نشنیدند امروز چشم و گوش و وجدان پاک اکثریت خاموش اهالی فوتبال فریاد‌های باشگاه ذوب آهن را بشنوند و نگذارند که چراغ دیر سال مکتب ذوب آهن که مبتنی برآیین جوانمردی و مدارا و نظم سازمانی و سازندگی و حضور موثر در همه ادوار و رشته‌های ورزش کشور بوده است به خاموشی گراید مبادا که آتش ۵۴ ساله ورزش فلات مرکزی ایران عزیز اسلامی سرد شود و خاکستر و خشکی و ناامیدی و یاس جایگزینش گردد.

هرچند که تعیین ۳ ناظر فقط برای مسابقه ذوب آهن و مس رفسنجان و نداشتن چنین تمهیداتی برای دوبازی تیم‌های پایین جدول دیگر باز هم جای تفکر وتامل دارد».

  بیشتر بخوانید: زمان نشست خبری سرمربیان در هفته سی‌اُم لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست