Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیفا حدود ۲۰ روز قبل با ارسال نامه ای به پرسپولیس اعلام کرد با توجه به تایید محکومیت این باشگاه به پرداخت حدود ۷۰۰ هزار دلار در  پرونده گابریل کالدرون و خواکین در دادگاه CAS، پرسپولیس باید ظرف شش روز جوابیه‌ای را درباره دلیل پرداخت نشدن این طلب سرمربی آرژانتینی و دستیارش به کمیته استیناف این نهاد ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس با تشریح برخی عوامل مثل دریافت نکردن پاداش آسیایی خود به دلیل تحریم‌ کشورمان و کاهش درآمدهایش به دلیل شیوع ویروس کرونا، جوابیه ای به کمیته استیناف فیفا ارسال و درخواست کرد فدراسیون جهانی فوتبال تمهیداتی برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین از محل درآمدهای این باشگاه در AFC در نظر بگیرد.

هرچند تاکنون فیفا پاسخی به این درخواست نداده و البته طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است فردا(۷ مرداد) جلسه کمیته انضباطی فیفا برای بررسی این پرونده برگزار شود. احتمال دارد در این جلسه فرصت یک ماهه دیگری به سرخ‌پوشان برای پرداخت طلب این دو مربی داده شود و در صورت محقق نشدن این امر پس از فرصت یک ماهه، جرائم و محرومیت‌های انضباطی برای پرسپولیس در نظر گرفته شود. 

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید رسول میرخلفی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون برای افزون بر هشت هزار پرونده تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

میرخلفی گفت: ۵۱.۸ همت منابع مالی استان قم طی سال گذشته در مجموع به ۲۱۱ هزار فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، منابع بانکی استان قم ۲۰ درصد رشد داشته و بیست و یکمین استان کشور از نظر سهم منابع مالی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ادامه داد: همچنین استان قم با رشد ۴۱ درصدی مصارف منابع مالی در سال گذشته در رتبه دوم کشور قرار گرفته که یک موفقیت قابل‌توجه برای این استان است.

میرخلفی با اشاره به بهبود وضعیت و نسبت بین منابع و مصارف بانکی خاطرنشان کرد: نسبت بین منابع و مصارف منابع مالی استان هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار داشت: ۷۹ همت مجموع منابع مالی قم در بین ۲۱ بانک فعال در این استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹ همت تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی نیز سال گذشته برای ۱۲۱ هزار پرونده پرداخت شده که بخش مهمی از آن در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی بوده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس