Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید و فروش حواله‌های خودرو در شهرستان جم موضوع  در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پی تلاش‌ کارگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تشکیل بنگاه معاملاتی غیر رسمی خرید و فروش خودروهای ایرانی، با سوء استفاده از تورم بازار در مدت ۲ سال گذشته تاکنون با تنظیم قرادادهای سوری مبلغی از متقاضیان گرفته و به حساب شخصی خود واریز و تعهد می‌کردند خودرو را به صورت حواله‌ای در مدت زمان سه الی چهارماه تحویل مشتریان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسنی ادامه داد: این باند کلاهبرداری به قصد فریب شهروندان در ابتدا به تعهد خود عمل کرده و پس از کسب اعتماد عمومی نسبت به ثبت نام دوباره مشتریان اقدام می‌کردند که بعد از گذشت چند ماه و در پی نوسان قیمت خودرو و همچنین تغییر  نحوه واگذاری خودرو از سوی شرکت‌های خودرو ساز، متهمان به تعهدات خود عمل نکرده و مبلغ هنگفتی را از این طریق کسب می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط از ۴۸۰ شهروند جمی برای خرید و فروش ۷۲۰ دستگاه خودرو به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان کلاهبرداری انجام شده و هیچ گونه خودروی نیز به مالکان تحویل داده نشده است.

این مقام انتظامی گفت: همه افراد دستگیر شده این باند کلاهبرداری پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ سوسنی از شهروندان خواست،هرگونه معامله خودرویی خود را پس از استعلام از پلیس‌های راهور و آگاهی در بنگاه‌های معاملاتی معتبر ثبت کنند.

برچسب‌ها بوشهر کلاهبرداری خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کلاهبرداری خودرو بوشهر کلاهبرداری خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  شهرکی میزان نفوذ بذر اصلاح شده در مزارع را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: سالیانه بین شش تا هفت هزار تن بذر در فصل کشت مورد نیاز کشاورزان سیستان وبلوچستان است و در حال حاضر علاوه بر بذر تولیدی استان، از سایر استان‌ها نیز بذر گندم وارد میکنیم.
وی گفت: با همراهی مراکز تحقیقات، ارقام اصلاح شده که مقاوم به تنش،‌های محیطی است و عملکرد بالایی دارند برای کشت در منطقه به کشاورزان معرفی می شود.
 شهرکی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت گندم در سال زراعی جاری تاکنون کشاورزان شش هزار و ۱۰۰ تن گندم به مراکز خرید تحویل داده اند بیان داشت امسال ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان به کشت گندم اختصاص یافته که با مشارکت کشاورزان، ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی است.
معاون سازمان جهادکشاورزی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد