Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جیو نیوز، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی و فرمانده ارتش پاکستان امروز چهارشنبه در شهر راولپندی دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، دو طرف روابط دوجانبه میان دو کشور و راه های همکاری در حوزه هایی مانند مسائل امنیتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بررسی منافع مشترک میان دو کشور و اوضاع امنیتی منطقه به ویژه فرایند صلح در افغانستان از دیگر محورهای رایزنی میان وزیر خارجه سعودی و فرمانده ارتش پاکستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فیصل بن فرحان» در این دیدار بر حمایت همه جانبه کشورش از اسلام نیز تأکید کرد.

کد خبر 5268061

منبع: مهر

کلیدواژه: راولپندی فیصل بن فرحان پاکستان ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه تونس فلسطین لبنان طالبان ترکیه سوریه فرانسه جو بایدن جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین

هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین‌الملل این جنبش روز یکشنبه با "دانگ لی" معاون وزیر امور خارجه چین در پکن دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت متشکل از  موسی ابومرزوق، حسام بدران، فتحی حماد، باسم نعیم و شریف ابو شماله بود.

هیئت حماس در این دیدار مشورت‌ها و رایزنی‌هایی سیاسی در رابطه با راه‌های توقف نسل‌کشی و جنگ در غزه با این مقام چینی انجام داد و به تشریح تلاش‌های انجام شده در این راستا، اوضاع انسانی فاجعه‌بار غزه در نتیجه بمباران‌ها و حملات ارتش رژیم صهیونیستی و امکان افزایش کمک‌های بشردوستانه فوری چین به ملت فلسطین پرداخت.

این هیئت ضمن تقدیر از موضع چین در حمایت از آرمان فلسطین و مخالفت با نسل‌کشی ملت فلسطین، بر تلاش‌های چین برای وحدت‌بخشی به فلسطینیان برای مقابله با رژیم اشغالگر و تحقق خواسته‌های این ملت تاکید کرد.

دانگ لی هم بر موضع ثابت کشورش در حمایت از قضیه عادلانه فلسطین و ادامه تلاش‌ها برای توقف جنایات و اقدامات غیرانسانی علیه ملت فلسطین و در نهایت رسیدن به توافق آتش‌بس در غزه و حمایت از فلسطینیان در تمامی محافل بین‌المللی تاکید کرد.

طرفین در پایان این دیدار بر ادامه مشورت‌ها و تلاش برای تحقق وحدت ملی فلسطین و آمادگی چین برای کمک در این زمینه تاکید کردند.

جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد