Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@18:43:53 GMT

اعتراض به سفر مکرون بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۲۵۴

اعتراض به سفر مکرون بالا گرفت

همزمان با دیدار امانوئل مکرون از جزایر فرانسوی پولینزی، شهروندان این جزایر با اعتراض به آزمایش های اتمی سال های گذشته دولت فرانسه در این جزایر ، خواستار عذرخواهی و توقف این اقدامات شدند.

به گزارش برنا، بسیاری از ساکنان این مجمع الجزایر با بیش از ۱۰۰ جزیره که بخشی از سرزمین های ماوراء بحار فرانسه به شمار می رود، براین باورند که این آزمایش ها موجب افزایش نرخ ابتلا به سرطان در میان آنان شده و خواستار شفافیت بیشتر در این باره و دریافت غرامت از دولت فرانسه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مکرون شنبه شب برای نخستین دیدار رسمی به مدت چهار روز از این مجمع الجزایر از هنگام به قدرت رسیدن در ۲۰۱۷ وارد تاهیتی شد که به علت همه گیری از سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الجزایر فرانسه ابتلا به سرطان دولت فرانسه اعتراض مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دولت به مسائل اقتصادی تخصصی است نه سیاسی

سخنگوی دولت گفت: دولت مسائل اقتصادی را از دریچه اقتصادی می‌نگرد و مشابه افرادی که به دنبال تخریب هستند، سیاسی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران به افزایش حجم صادرات و واردات نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تراز تجاری فروردین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و حتی تراز تجاری هم مثبت شده است و امیدواریم با منابع ارزی، خوب امسال را پیش ببریم

وی درباره برنامه‌های دولت درباره تسهیل روند ازدواج گفت: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد. یعنی هم در جلسات شورای عالی مسکن و هم عملکرد سازمان مالیاتی در حوزه‌ای که قانون ضمانت اجرایی را برای عدم پرداخت تسهیلات مسکن پیش بینی کرده و هم در اصلاح ترازنامه بانک‌ها نگاهش روشن است. بنابراین اگر بانک‌ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیم‌گیری لازم اتخاذ می‌شود و امیدواریم امسال با جدیت تسهیلات تکلیفی بهتر پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت در بخش دیگری گفت: در دوره‌ای مشق اقتصادی ما دست نگاه‌ها و چهره‌های سیاسی بود که با توجه به سوابق سیاسی آنها برای کشور تصمیم‌های اقتصادی می‌گرفتند و نتیجه عملکردشان روشن بود. نتیجه عملکرد آنها نرخ رشد نقدینگی ۴۲ درصدی که در ابتدای دولت سیزدهم تحویل شد.

وی افزود: وقتی همان چهره‌های سیاسی می‌بینند مدیریت اقتصادی دولت سیزدهم موفق شده و توانسته نرخ رشد نقدینگی ۴۲ درصدی را به ۲۳ درصد کاهش دهد، طبیعی است آن چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با عملکرد مدیران اقتصادی روز مقایسه نشود دست به فضا سازی در رسانه بزنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نگاه دولت در مسائل اقتصادی، اقتصادی است و مشابه آن عزیزان سیاسی نیست. آن چهره‌های سیاسی برای اینکه بهتر دیده شوند راه‌های دیگری وجود دارد. امیدواریم با نگاه اقتصادی مشکلات به ارث رسیده نظیر تورم‌های بالا، رکود اقتصادی بالا، نرخ رشد نقدینگی بالا و نرخ بیکاری بالا که الحمدالله همه در مسیر درمان قرار گرفته با سرعت بیشتری درمان کنیم.

کد خبر 751703

دیگر خبرها

  • نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • چرا مکرون برای روس‌ها رجز می‌خواند؟!
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی تخصصی است نه سیاسی
  • چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است