Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:29:13 GMT

سقوط سنگ در محور هراز حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۴۳۴

سقوط سنگ در محور هراز حادثه آفرید

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براثر سقوط سنگ در کیلومتر ۴۴ محور هراز سرنشین ۸۰ ساله خودروی سواری ریو جان خود را از دست داد.

 


وی افزود: با وجود هشدارها و توصیه‌ها مبنی بر احتمال ریزش و سقوط سنگ در جاده‌های کوهستانی استان باز هم شاهد تردد در جاده‌های کوهستانی هستیم که لازم است جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: درحال حاضر شاهد لغزندگی سطح جاده‌های استان و کاهش دید در ارتفاعات تلمادره کیاسر، گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان هستیم.

وی درباره وضعیت جوی محورهای استان، بیان کرد: از لحاظ جوی شاهد کاهش دید در محدوده ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و تلمادره محور کیاسر هستیم.

وی در پایان گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست پلیس راه مازندران ریزش در هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک