Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مرداد ماه امسال ماموران پلیس در جریان سرقت های سریالی از خانه های اعیانی شمال شرق تهران قرار گرفتند و ماموریت پیدا کردند تا سارق یا سارقان احتمالی را دستگیر کنند.

تیم پلیسی پس از تحقیقات دقیق تر و بازبینی دوربین های مداربسته تنها سرنخ موجود از سارقان را که یک خودرو رانا سفید رنگ بود را کشف و اطلاعات خودروی مذکور را در اختیار واحد های گشت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی سارقان جوان در شمال شرق تهران

چند روز بعد ماموران گشت نیروی انتظامی پس از دریافت این اطلاعات مهم به یک دنا سفید رنگ با 4 سرنشین مشکوک شدند. ماموران بلافاصله اقدام به استعلام پلاک خودروی مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد شماره پلاک خودرو سابقه سرقت دارد و در همین راستا دستور توقف خودرو را صادر کردند.

متهمان پس از مشاهده ماموران گشت نیروی انتظامی بی درنگ پابه فرار گذاشتند تا یک تعقیب و گریز پلیسی در خیابان های شمال شرق تهران شکل بگیرد. ماموران پلیس پس از چند دقیقه تعقیب و گریز با اقدامات فنی 4 سارق حرفه ای را بازداشت و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرقت از خانه مدیرمسئول روزنامه جام جم

متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی های فنی به سرقت های سریالی محتویات خانه در شمال شرق تهران ازجمله محله های ازگل، ابوذر و مینی سیتی اعتراف کردند.

ادامه تحقیقات پلیسی بیانگر آن بود که سارقان بیش از 30 فقره سرقت محتویات منزل در شمال شرق تهران به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال انجام دادند و یکی از مالباختگان مدیرمسئول روزنامه جام جم است.

گفتگو با سارقی که شغل خانواده اش را یدک می‌کشد

فراز 22 ساله سردسته باند سرقت درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار رکنا ماجرای سرقت های سریالی را اینطور توضیح داد: بخاطر پول موادمخدر همراه با پسرخاله، پسردایی و پسرعمه ام مجبور به سرقت از محتویات خانه های ویلایی مردم در شمال شرق تهران شدیم.

سردسته باند سرقت ادامه داد: پس از وارد شدن به خانه های مردم با شیوه و شگر توپی زنی اموال با ارزش را از جمله طلا، پول نقد و لوازم الکترونیکی سرقت و به یک مالخر در جنوب تهران فروختیم.

سارق جوان گفت: پدرم و پدربزرگم هم سارق بودند و شغل خانوادگی ما سرقت است. هنگامی که از کرمانشاه به تهران آمدیم تصمیم به سرقت گرفتیم بخاطر همین یک خودرو رانا سفید رنگ را سرقت کردیم.

فراز با بیان اینکه 2 سال همراه با همدستانش سابقه حبس در زندان را دارد گفت: درحال سرقت از یک خانه بودیم که گشت نیروی انتظامی به ما مشکوک شدند که پس از تعقیب و گریز چند دقیقه ای در خیابان های شمال شرق تهران بازداشت شدیم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت خودرو سارق اخبار حوادث سرقت تهران سارقان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی جواد عزتی در زخم کاری قیمت شیلا خداداد الناز حبیبی بازیگر ایرانی الناز حبیبی شمال شرق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه