Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 فرودگاه هیترو لندن و خطوط هوایی اصلی انگلیس خواستار کاهش محدودیت های سفر برای مسافران واکسینه شده از سوی دولت این کشور شدند و هشدار دادند که در غیر این صورت با نابودی مشاغل بیشتری روبرو خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، فرودگاه هیترو لندن و خطوط هوایی اصلی انگلیس خواستار لغو محدودیت های سفر برای مسافران واکسینه شده از سوی دولت این کشور شدند و هشدار دادند که در غیر این صورت با نابودی مشاغل بیشتری روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امیدهایی وجود دارد که دولت انگلیس به مسافران از ایالات متحده طی هفته جاری میلادی چراغ سبز نشان دهد.

جان هلند کایه، مدیر اجرایی فرودگاه هیترو گفت: بریتانیا می تواند شهروندان آمریکایی واکسینه شده را در روزهای آینده از قرنطینه معاف کند. این امر می تواند برای صنعت هوایی این کشور که همچنان با بلاتکلیفی روبروست، کمک بزرگی باشد.

قوانین سختگیرانه ای که دولت انگلیس اکنون با کمی تغییرات اعمال کرده موجب شده است که بخش مسافرت بریتانیا همچنان در رکود به سر ببرد. این در حالی است که بخش مسافرت اروپا تا حدودی بهبود یافته است.

اتحادیه خطوط هوایی انگلستان، که نماینده بریتیش ایرویز، ویرجین آتلانتیک، ایزیجت و دیگر شرکت های هواپیمایی است، هشدار داد که اگر دولت در بررسی محدودیت های سفر بعدی خود که اواخر این هفته اعلام می شود، تغییری ایجاد نکند، مشاغل بیشتری در حمل و نقل هوایی از بین خواهد رفت.

این اتحادیه می خواهد قرنطینه برای مسافران کاملاً واکسینه شده که از ایالات متحده و اتحادیه اروپا به انگلیس وارد می شوند، لغو شود و کشورهای بیشتری به لیست سبز بریتانیا برای سفرهای کم خطر اضافه شوند.

هلند کای با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا به صورت یک جانبه محدودیت های خود را برای ایالات متحده لغو کرده است، افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد که انگلیس همین اقدام را انجام ندهد. من فکر می کنم که این ممکن است این هفته اتفاق بیفتد.

هیترو، که قبل از همه گیری شلوغ ترین فرودگاه اروپا بود، نیز اعلام کرد که محدودیت های سفر بریتانیا حجم تجارت و تقاضای مسافران را سرکوب کرده و ضررهای همه گیری این فرودگاه را به 4 میلیارد دلار رسانده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه هیترو لندن بریتیش ایرویز محدودیت های سفر واکسینه شده خطوط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه