Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:16:21 GMT

پدری به رکورد 70 بازی در طول یک فصل رسید!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۹۴۱

پدری به رکورد 70 بازی در طول یک فصل رسید!

فصل 2020/21 هنوز برای پدری به پایان نرسیده است.

پدری، هافبک 18 ساله بارسلونا پس از سپری کردن یک فصل فشرده با بلوگرانا و با اسپانیا در یورو 2020، اکنون تیم زیر 23 سال اسپانیا را در المپیک 2020 توکیو همراهی می کند. او در جریان تساوی 1-1 اسپانیا و آرژانتین برای هفتادمین بار در فصل 2020/21 به میدان رفت. 

به نقل از موندو؛ پدری مقابل آرژانتین، هفتادمین بازی رسمی خود در فصل 2020/21 را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به صعود لاروخا به دور بعدی و حضور احتمالی این تیم در مراحل پایانی رقابت های المپیک، پدری فرصت زیادی برای استراحت نخواهد داشت چراکه فصل 2021/22 برای بارسلونا به زودی آغاز می شود. پدری در این رابطه گفت:

خسته نیستم؛ همیشه سعی می کنم استراحت کنم و خود را آماده نگه دارم. در خوابیدن مشکلی ندارم و خیلی خوب می خوابم. همین موضوع کمک زیادی به من می کند. تعطیلات تابستانی؟ پس از المپیک، تصمیم با باشگاه بارسلونا خواهد بود. برای هر تصمیمی که گرفته شود، آماده هستم.

شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با پدری پس از انجام 70 بازی رسمی در طول یک فصل

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم