Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر در دومین بازی پیش فصل خود موفق شد با شش گل کروتونه را در هم بکوبد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود کسب نتایج فوق‌العاده توسط اینتر در رقابت‌های فصل گذشته، سرمربی موفق این تیم یعنی آنتونیو کونته به دلیل مشکلات مالی از هدایت نراتزوری کناره‌گیری کرد؛ بعد از جدایی کونته شایعات زیادی در رابطه با سرمربی بعدی اینتر وجود داشت اما نهایتاً سیمونه اینزاگی بعد از قطع همکاری با لاتزیو هدایت این تیم را برعهده گرفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطعاً با توجه به عملکرد فوق العاده اینتر در رقابت‌های فصل گذشته و فتح اسکودتو توسط این تیم، سیمونه اینزاگی کار بسیار دشواری را برای تکرار این موفقیت پیش رو خواهد داشت و طبیعتاً فشار نیز روی او زیاد خواهد بود؛ با این حال به نظر می‌رسد که این سرمربی ایتالیایی انگیزه‌های زیادی برای موفقیت دارد.

 

اینتر این روزها اردوی آماده سازی پیش فصل خود را سپری می‌کند و در اولین بازی دوستانه خود برابر تیم سوئیسی لوگانو با تساوی 2-2 متوقف شد. شاگردان اینزاگی امشب در دومین مسابقه پیش فصل خود به مصاف کروتونه رفتند و با نتیجه 6-0 به پیروزی رسیدند. در این مسابقه ساترینو، دی مارکو، چالهان اوغلو، پینامونتی، سنسی و بروزوویچ برای اینتر گلزنی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد