Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرتورو ویدال برای آغاز دومین فصل همکاری خود با اینتر آماده می شود. این در شرایطی است که هر روز شایعاتی مبنی بر علاقه اینتر به فروش این هافبک شیلیایی منتشر می شود.

آرتورو ویدال در حاشیه برد 6-0 اینتر مقابل کروتونه در دیداری دوستانه، گفتگویی با شبکه اختصاصی باشگاه اینتر داشت. او گفت:

سیمونه اینزاگی را دیدم و طی 3 روز اخیر با او صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینزاگی سرمربی خوبی است و بازیکنان بسیار خوشحال هستند. تیم به خوبی برای فصل جدید سری آ و لیگ قهرمانان اروپا آماده می شود. نمی توانم برای بازگشت به میدان بیش از این منتظر بمانم. فصل گذشته برای من خیلی خوب پیش نرفت. بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. از حالا می خواهم به 100% آمادگی برسم و به جهان نشان بدهم که آرتورو ویدال کیست. رابطه خوبی میان من و باشگاه وجود دارد. باید همان ویدالی که همه می شناسند را در میادین ببینیم. دفاع از اسکودتو و پیشروی حداکثری در لیگ قهرمانان اروپا، اهداف اینتر در فصل جدید خواهد بود. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم