Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، سحرگاه چهارشنبه برای ورزش دوستان ایرانی متفاوت تر از همیشه آغاز شد. آنها که نتایج بازیهای المپیک را دنبال می‌کنند، البته  حساب چندانی روی شرکت کنندگان ایرانی مسابقات باز نمی‌کردند. شکست ثریا آقایی مقابل حریف قدرتمند چینی قابل پیش بینی بود. یا کسی توقع هم ترازی یاران صمد نیکخواه بهرامی با غول های امریکایی را نداشت و برتری بوکسور  کوبایی برابر دانیال شه بخش هم قابل تصور بود اما شمشیربازان اسلحه سابر ایران خلاف تبلیغات زیادی که روی مدال آوری شان شده بود در بخش تیمی هم‌ مثل رقابت‌های انفرادی شکست خوردند تا زحمات و درخشش علی پاکدامن هم ره به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنها رشته ای که در آن بردی قاطع و بی دردسر برای تیم مان نوشته بودیم والیبال بود. والیبال دوستان ایرانی  در ساعات  ابتدایی چهارشنبه بی صبرانه انتظار سومین بازی و پیروزی شاگردان الکنو را می‌کشیدند. اما تیمی که لهستان قدرتمند را برده و چشم ها را با درخشش خود خیره کرده بود، مقابل کانادا حرفی برای گفتن نداشت. ایران در اوج ناباوری مغلوب کانادا شد تا بعضی هواداران ابن الوقت والیبال یک بار دیگر با اما و اگر ادامه راه تیم ملی را دنبال کنند. همان ها که سر خورده از شکستهای تیم ملی در لیگ ملتها هیچ شانسی بزای ایران در المپیک قائل نبودند اما به محض پیروزی بر لهستان به‌کمتر از طلای المپیک راضی نمی شوند!
برخی ها معتقدند غرور و از‌ خود بی خود شدن بازیکنان تیم ملی بعد از شکست لهستان، موجب رقم خوردن این نتیجه شده است. برخی دیگر هم عدم ریکاوری مناسب و خستگی نفرات را در این شکست دخیل می دانند. در این میان آنچه باعث تعجب بیشتر شده است رفتار الکنو و عدم انجام تغییرات تا پایان بازی بود که شاید با جابجایی برخی از بازیکنان و اخذ تصمیمات مناسب آب رفته را به جوی بازگرداند اما این روسی کاربلد شاید به دلایلی که ما از آن بی خبریم از این کار سر باز زده و در نهایت به تیمی باختیم که خود را مقابلش از پیش برنده می دانستیم.
به زعم نگارنده شکست برابر کانادا می تواند نوعی بازی با موقعیت ها باشد‌ که سرمربی تیم ملی برای تجزیه تحلیل گروه مقابل و اینکه در صورت صعود، بهتر است با‌کدام تیم در‌مرحله بعد روبرو شویم انجام داده است. اینکه حریف مرحله حذفی ما برزیل باشد یا روسیه و یا فرانسه و امریکا و حتی آرژانتین را باید الکنو انتخاب کند و این مهم اتفاق نمی افتد مگر‌ آنکه تا روز آخر مرحله گروهی دستمان را برای وقوع همه احتمالات باز بگذاریم.
پیروزی بر‌ کانادا حکم صعود قطعی ما را امضا می کرد اما شانس صدرنشینی مان را هم به شدت بالا می برد که ممکن است این اول شدن در گروه، ما را حریف دور بعد فرانسوی ها کند! چرا‌که خروس ها به آرژانتین باختند تا در‌ میان مدعیان اصلی صعود جایگاه پایین تری داشته باشند. به احتمال فراوان ترجیح تیم ملی والیبال برای بازی در دور بعد هر تیمی غیر از فرانسه خواهد بود. چرا‌ که در تمام این سال‌های اوج گرفتن والیبال مان با آنها مشکل داشته ایم.
یاران سعید معروف دو بازی دیگر مقابل ایتالیا و ژاپن را در پیش دارند که با‌ شکست هر یک از این تیم ها جواز حضور در مرحله حذفی را بدست می آورند. باید به این تیم و مربی موفق و کارنامه دارش فرصت داد تا  با استراتژی تعیین شده از پیش گام به میدان های بعدی گذاشته و سر آخر  نتیجه ای حاصل شود که شادمانی را‌ میهمان قلب میلیونها ایرانی کند.

اما شمشیربازی که می گفتند مدال تیمی اش حتمی است، حتی در بازی پنجم، ششمی هم به مصر باخت تا فاصله میان وعده و نتیجه فاصله ای طولانی باشد. در این سال ها به حدی از پیمان فخری در شمشیربازی تعریف و حمایت شده که این ششمی اصلا با آن تعریف ها سازگار نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد جنگ روانی از سوی سپاهان شروع شده و  امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌، گفت: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

وی در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند تاکید کرد:هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

ویرا در مورد دو بار کامبک خوردن تیمش در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: بازی‌هایی به این نحو از نظر احساسی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما ما در طول هفته روی بچه‌ها کار کردیم و در تمرین روز گذشته مشخص بود که بچه‌ها بر احساس خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند.


اوسمار در خصوص اینکه ممکن است در دیدار فردا مصلحت‌اندیشی کنید، گفت: روز اولی که به‌عنوان مربی آمدم نظرم را درباره فوتبال گفتم. بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است. ما همیشه در تمرینات هم تمرکزمان روی توپ گرفتن و رو به جلو رفتن و گل زدن است، چه حالا یک بر صفر جلو باشیم، چه دو بر صفر جلو باشیم و چه حتی در حالت باخت باشیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد، خیلی مهم است که رو به جلو برود و به هدفش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش توقع هواداران از پرسپولیس ممکن است روی بازیکنان این تیم فشار بیاورد، گفت: سؤال خوبی است، اگر تصمیم‌گیری با من باشد و به من بگویند همه بازی‌های لیگ را در ورزشگاه آزادی و با ۵۰ هزار هوادار برگزار کنید، من حتماً این را قبول می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس راجع به وضعیت امید عالیشاه و مصدومیت او و همچنین غیبت دانیال اسماعیلی فر در دیدار فردا تصریح کرد: بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، امیری، رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال را در این بازی نداریم، ولی مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد تماشاگران را خواهد داد.

اوسمار در مورد عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم اراک نیز یادآور شد: فکر می‌کنم امیررضا با کارش جواب اعتماد ما را در زمین داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس شش سال است سپاهان را در آزادی شکست نداده و آیا برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه دارد، گفت: یک مثالی ما در برزیل داریم که می‌گوید هر چقدر شما یک نفر را نمی‌برید، به بردنش نزدیک می‌شوید و هر چقدر هم که شما یک نفر را ببرید، به باخت به او نزدیک‌تر می‌شوید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست