Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:در چهار ماه گذشته یک هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های فروش و توزیع سیمان انجام شده و ۱۹۶ فقره پرونده به ارزش حدود ۹.۹ میلیارد تومان تشکیل و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تاکنون ۵۴۰ واحد از فعالان این بخش در سامانه جامع انبار و ۲۰۰ واحد نیز در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند.

او گفت: برای تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در خصوص تداوم روند تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام اساسی به ویژه سیمان بازدید میدانی از فعالان این بخش با حضور مدیران کل بازرسی استان آذربایجان شرقی و رییس منطقه ۵ سازمان بازرسی کل کشور، تعزیرات حکومتی و معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت انجام شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی و پایش واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان به صورت میدانی و سیستمی، یادآور شد: به منظور تعامل هرچه بهتر و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در تأمین مایحتاج عمومی شهروندان و همچنین نظارت بر روند عرضه در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

پایدار با بیان اینکه براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ثبت اطلاعات خرید و فروش سیمان در سامانه جامع تجارت الزامی است ادامه داد: ثبت نکردن آمار ورودی و خروجی سیمان توسط واحد‌های تولیدی و توزیعی، تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان بدون کوچکترین اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح