Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@04:32:44 GMT

یک کشته در پی ریزش سنگ در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۲۷۲

یک کشته در پی ریزش سنگ در جاده هراز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سرهنگ امیرعلی منتظری گفت که این حادثه عصر امروز حوالی ساعت ۱۸ در کیلومتر ۴۴ محور هراز بعد از تونل ۶ رخ داد.

وی افزود که در این حادثه بر اثر رها شدن و افتادن یک تخته سنگ بر روی یک دستگاه سواری ریو ، سرنشین خودرو که یک مرد ۸۰ ساله بود در دم جان باخت .

رییس پلیس راه آمل با  اشاره به هشدار هواشناسی گفت: با توجه به بارش باران و احتمال وقوع سیل ، امکان سقوط سنگ در جاده هراز وجود دارد و لازم است هموطنان حتی الامکان از تردد غیر ضروری در محور هراز  طی روز های آینده خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ منتظری همچنین با تاکید بر این که محدودیت‌های کرونایی کماکان در ورود به مازندران برقرار است ، هشدار داد : خودروهای غیر بومی در صورت ورود به مازندران اعمال قانون می شوند.

جاده هراز یا جاده ۷۷ مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می شود.

حدود ۶۰ کیلومتر از مسیر حدود ۱۴۰  کیلومتری جاده هراز جزو حوزه استحفاظی شهرستان آمل است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1104804 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سامانه بارشی از روز گذشته در استان فعال شده بامداد امروز شدت گرفته است که منجر به مسدود شدن برخی از محورهای استان شده است.

وی افزود: محور گنبد کلاله محدوده پل بایلر به دلیل طغیان رودخانه موقت مسدود شد و محور گنبد به سمت مینودشت جایگزین این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه سطح جاده‌های استان گلستان لغزنده است و پدیده مه گرفتگی در نقاط جنگلی وجود دارد، گفت: در محور توسکستان شاهد بارش برف هستیم و به دلیل تردد و حجم ماشین‌ها کار نمک پاشی در حال انجام است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و اطلاعات راه مطلع شوند.

کد خبر 6087158

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان