Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۳۴۲ مادر باردار به کرونا مبتلا شدند اما خوشبختانه مرگ مادر باردار بر اثر کرونا نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر محمدمهدی بانشی در وبینار آموزشی فرزند سالم وزارت بهداشت گفت: در ابتدای شیوع کووید ۱۹ غافلگیر شدیم و تا حدودی غربالگری‌ها به تعویق افتاد اما خیلی زود این موارد جبران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه خدمات بهداشتی در دوره بیماری کرونا ۴۴ درصد افزایش یافت، گفت: خدمات بهداشتی از ۸.۵ میلیون خدمت در سال ۹۸ به ۱۲ میلیون خدمت در سال گذشته رسید.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جامعه سالم نیازمند باروری سالم است، گفت: غربالگری جامعه هدف صورت گرفت و زنان باردار در اولویت بودند.

دکتر بانشی بانشی با بیان اینکه خدمات بهداشتی در سال جاری، ۲.۲۵ برابر میانگین کشوری است، گفت: روزانه ۳۶ هزار خدمت به مردم ارائه شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تست ۳۴۲ مادر باردار مثبت و ۱۳۶ نفر هم بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مرگ مادر باردار به دلیل بیماری کرونا نداشتیم که از نقاط قوت استان و بیانگر حمایت از این گروه آسیب‌پذیر است.

به گزارش برنا؛نشست وبینار پایش برنامه های باروی سالم و فرزند آوری با حضور،دکتر حامد برکاتی رئیس دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس، کارشناسان مرتبط وزارت بهداشت،در استان، معاون بهداشتی، مهندس محمد رضا قلعه گلاب معاون فنی گشتاسب ملک پور، مدیر گروه سلامت جمعیت خانواده و مدارس، گلدانا نیک اقبال کارشناس مسوول جمعیت خانواده و مدارس و سایر کارشناسان مرتبط استان در سالن اجلاس مرکز بهداشت استان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد معاون بهداشتی مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد