Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:38:29 GMT

خیز دوباره ی کرونا در جنوب غرب خوزستان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۷۳۰

خیز دوباره ی کرونا در جنوب غرب خوزستان

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:موارد بستری و سرپایی مبتلایان به ویروس کرونا روبه افزایش است و درحال حاضر تعداد موارد بستری در بیمارستان های منطقه  بالای ۲۰۰نفر است و در محدوده‌ دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۴بیمارستان درحال خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه علت افزایش آمار ابتلا به کرونا عادی انگاری مردم است ،افزود: همه ی مردم ،اصناف و مسئولین ملزم به رعایت موارد بهداشتی تا پیش از واکسیناسیون همگانی هستند و نباید عادی انگاری صورت بگیرد.

سلمان زاده درخصوص شلوغی مراکز واکسیناسیون عنوان کرد:افرادی که پیامک دریافت می کنند باید در ساعت مقرر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و متاسفانه مشاهده می شود که برخی از افراد بدون دریافت پیامک مراجعه میکنند و این موضوع باعث شلوغی مراکز تزریق واکسن کرونا می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد:ما به سرعت درحال افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان های آبادان،خرمشهر و شادگان هستیم و امیدواریم تا هفته آینده حداقل ۵مرکز جدید واکسیناسیون اضافه کنیم ومشکل شلوغی در مراکز تزریق واکسن کرونا حل شود.

سلمان زاده با بیان اینکه هر فرد در شهر محل سکونت خود اقدام به دریافت واکسن کرونا  نماید،تصریح کرد:هر فردی که به مراکز واکسیناسیون مراجعه میکند اطلاعات مربوط به او در سامانه همان شهر ثبت میشود و بهتر است که افراد در شهر خودشان واکسن کووید ۱۹را دریافت کنند اما به مراکز تجمیعی واکسیناسیون هر شهری که مردم مراجعه کنند امکان تزریق واکسن برای آنها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر

سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: «طرح صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسواران به‌صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص، اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.»

به گزارش مهر، وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور