Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@12:05:47 GMT

چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت اتصال می شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۸۱۹

چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت اتصال می شود

دارا کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا از اختصاص اعتبار به پروژه اتصال جاده امامزاده نورالدین(ع) به محور پاتاوه به دهدشت خبر داد وگفت: بعد از بازگشایی و افتتاح پروژه پاتاوه به دهدشت یکی از مناطقی که می تواند از بن بست خروج کند و از این مسیر به راحتی استفاده کند مردم قلعه رئیسی و دیشموک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: در اعتبارات سال 1400 برای این پروژه کد مشخص تعیین شد که با پیگیری راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان جهت کمک به مردم چاروسا و دیشموک پیمانکار پروژه مشخص و در حال تجهیز کارگاه است.

وی افزود: این پروژه به طول 7کیلومتر که قرار زیرسازی و آسفالت شود تا مردم چاروسا و دیشموک و روستاهای همجوار به راحتی از آن استفاده کنند و راحت به مرکز استان و به استانهای همجوار مسافرت کنند.

کریمی نژاد یادآور شد: با بازگشایی و آسفالت این مسیر طول مسافت به مرکز استان برای مردم چاروسا و دیشموک راحت و با کیلومتر کمتری نسبت به مسافت قبلی خود را به مرکز استان می رسانند.

وی از راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان خواست تا در اتمام پروژه تلاش کنند تا در صورت افتتاح پروژه پاتاوه به دهدشت مردم این مناطق هم بتوانند از این مسیر استفاده کنند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی محور پاتاوه دیشموک چاروسا پاتاوه به دهدشت چاروسا و دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها