Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: ما باید واقع‌بین باشیم و اول باید مدال آسیایی بگیریم بعد به فکر نتیجه المپیک باشیم.

قدس آنلاین: بهزاد پاکزاد درباره مسابقه میلاد وزیری، عنوان کرد: جو المپیک سنگین است و حریفان هم بسیار قدر هستند. سطح مسابقات بسیار بالاست و نفر دوم المپیک قبلی در مسابقات مقدماتی پنجاه و هفتم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مقدماتی خوب نبودیم و میلاد کمی ناهماهنگ عمل کرد و آن تیری که باید میزد را نزد همین باعث شد تا در دور حذفی به رکورددار دنیا بخورد.

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: همه رکوردها به دلیل بادی که در ورزشگاه‌ وجود داشت کمتر از حالت طبیعی بود اما حریف میلاد تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد. از مردم عذرخواهی می‌کنم به دلیل اینکه عملکرد خوبی نداشتیم. باید واقعیت را پذیرا باشیم، ما چند مدال جهانی و آسیایی در ریکرو داریم؟ باید ابتدا مدال های آسیایی، سپس جهانی را  کسب کنیم بعد به فکر نتیجه در المپیک باشیم.  

پاکزاد تصریح کرد: فدراسیون هر آنچه که در توان داشت را انجام داد و تشکر می‌کنم. باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم. خداراشکر اولویت با تیم‌های پایه است و با سرمایه‌گذاری و برنامه خوب می‌توانیم در آینده موفق باشیم. حضور در المپیک افتخار است و امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیک توکیو میلاد وزیری بهزاد پاکزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند

میثم سهیل‌پور سرمربی، میلاد منصوری سرپرست، محمدحسین امیری و امیرحسین وحیدی بازیکنان تیم و حسن عبدالعلی‌زاده سرمربی امید‌های تیم اتحاد ستارگان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟