Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «تام کاتن»، «تد کروز»، «چاک گراسلی»، «ریک اسکات»، «مارکو روبیو» و «مارشا بلکبرن» سناتورهای جمهوریخواهی هستند که از «جو بایدن» می خواهند تا ورود «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران به خاک ایالات متحده جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را ممنوع کند.

این سناتورهای جمهوریخواه در نامه ای خطاب به جو بایدن با اتهام زنی به سید ابراهیم رئیسی، نوشتند: «ابراهیم رئیسی باید طبق قوانین ایالات متحده همچنان تحت تحریم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مجمع عمومی سازمان ملل متحد همچنان به برنامه های خود برای امکان حضور برخی اشخاص ادامه دهد، کاخ سفید باید از صدور ویزا برای رئیسی و سایر رهبران ایران جهت شرکت (در نشست مجمع عمومی) خودداری کند».

این قانونگذاران جمهوریخواه در توجیه امکان اجرای این درخواست به «سوابق محکمی» از عدم صدور ویزا برای یک رهبر خارجی اشاره کردند.

گفتنی است، بایدن تاکنون در مورد این درخواست سناتورها اظهارنظری نکرده است.

کد خبر 5268198

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران ایالات متحده امریکا جو بایدن صدور روادید مجمع عمومی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه تونس لبنان فلسطین طالبان سوریه ترکیه فرانسه پاکستان جو بایدن ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم) ادعاهای تلویزیون آلمان درباره اتحاد ایران و روسیه (فیلم) واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد