Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، نازنین ملایی امروز در پایان رقابت با حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رقابت های روئینگ تک نفره بانوان در جایگاه ششم ایستاد و از صعود به فینال Aبازماند

این قایقران کشورمان در مورد عملکرد خود در این بخش از مسابقات گفت: رقابت امروز به معنای واقعی رقابت مرگ بود، نفراتی در گروهم قرار داشتند که فردا باید در فینال Aرقابت کنند و به طور حتم مدال طلا و نقره را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان مسابقه کاملا می توانم حس کنم که رقبای من در چه مرحله ای هستند. بعد از اینکه ۶٠٠ -۵٠٠ متر را پارو زدم متوجه شدم که رقیبانم خیلی قوی تر از من هستند چون اصلا این رشته متعلق به آنها و کشورشان است که وارد کشور ما هم شده است.

این ملی پوش قایقرانی کشورمان با بیان اینکه اگر می خواستم با سرعت آنها پیش بروم برای فردا هیچ انرژی برایم باقی نمی ماند، گفت: می توانستم با سرعت و قدرت اول کارم را ادامه دهم اما می دانستم در نهایت قرار است همان پنجم یا ششم شوم. بهترین فکری که به ذهنم رسید این بود که مسابقه خوبی برگزار کنم و به گونه ای تا پایان خط بروم که برای فردا انرژی داشته باشم چون باید بدون فاصله و استراحت رقابت مرحله بعد را برگزار کنیم.

ملایی با یادآوری اینکه رقابت در فینال B روئیتک تک نفره بانوان برای کسب جایگاه هفتم تا دوازدهم است، گفت: رقابت در این مرحله به این امید برگزار می کنم که بتوانم رنکینگ دوازدهمی که در اختیار دارم را ارتقا دهم.

این قایقران المپیکی در پایان گفت: جایگاه ٢۵ در بخش بانوان و ٢٢ در مردان بهترین جایگاه هایی است که تاکنون توسط قایقرانان کشورمان در المپیک به دست آمده است، خدا رو شکر من توانستم در این دوره جایگاه ١٢ را به دست بیاورم و امیدوارم آن را بهبود بخشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نازنین ملایی روئینگ قایقرانی المپیک 2020 توکیو روئینگ قایقرانی نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس این بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

همچنین در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست ۸۰۰متر ایستاد.

بر همین اساس این دونده دوهای  نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند