Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:00:01 GMT

دوازدهمی رستمیان در ماده دقت تپانچه ٢۵ متر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۱۹۲

دوازدهمی رستمیان در ماده دقت تپانچه ٢۵ متر

هانیه رستمیان در رقابت های تپانچه ۲۵ متر با امتیاز ٩.٦٣٣ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد، اما رقابت او فردا نیز ادامه دار خواهد بود.  

به گزارش ورزش سه، رقابت های تیراندازی تپانچه ۲۵ متر ماده دقت از امروز از ساعت ۹:۰۰ به وقت محلی و ۴:۳۰ صبح تهران در سالن آساکای توکیو  آغاز شد و هانیه رستمیان در راند سوم ساعت ۱۱ به وقت محلی و ۶:۳۰ به وقت تهران تیر خود را شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در نهایت با جایگاه دوازدهمی قرار گرفت.


همچنین رقابت های تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان فردا جمعه در بخش سرعت برگزار می شود و کار تپانچه در توکیو پایان می یابد.


با جمع امتیازات هر دو بخش تکلیف نفرات صعود کننده به فینال این ماده مشخص خواهد شد و رستمیان باید تا فردا که تیرهای بعدی را شلیک می کند، منتظر مشخص شدن جایگاه نهایی اش بماند. 

 


پیش تر رستمیان در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی با عنوان دهمی از فینال باز ماند. مهیار صداقت هم در تفنگ ١٠ متر بادی با کسب جایگاه نهمی یک اختلاف تا فینال بازماند.


فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان هم در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.


اما در تیراندازی و در ماده ۵۰ متر سه وضعیت فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی هم شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۲ به وقت محلی ۷:۳۰ به وقت تهران رقابت خود را آغاز می کنند.

 

 


در این ماده ۴۳ تیرانداز در آساکا پشت خط آتش قرار می گیرند. 


در بخش مردان تفنگ سه وضعیت مهیار صداقت دوشنبه ۱۱ مرداد ساعت۱۱:۳۰ به وقت محلی و۷ صبح به وقت تهران در خط آتش تیرخود را شلیک می کند.


در این خط ۳۹ تیرانداز حضور دارند.

 

 


تیراندازی که در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافت صاحب مدال شد.

تیراندازی (اسلحه) المپیک 2020 توکیو هانیه رستمیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه المپیک 2020 توکیو هانیه رستمیان هانیه رستمیان وقت محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید