Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:06:27 GMT

وقوع آتش سوزی گسترده در شمال لبنان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۲۰۲

وقوع آتش سوزی گسترده در شمال لبنان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از پایگاه النشره، منابع لبنانی از وقوع آتش سوزی گسترده در جنگل‌های شمال این کشور خبر دادند.

این منابع از شروع آتش سوزی از جنگل‌ها در منطقه القطلبه و رسیدن آن به جنگل المرغان در شهرک القبیات و سرایت به منازل مسکونی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امدادی لبنان مشغول تلاش برای اطفا و مهار این آتش سوزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلال ایوب رئیس مرکز دفاع مدنی لبنان اعلام کرد که آتش سوزی در منطقه بینو نیز آغاز شده و ۲ هکتار از باغات زیتون و درختان بلوط را در برگرفته است.

منابع لبنانی گزارش دادند که «میشل عون» رئیس جمهور این کشور با پیگیری این آتش سوزی دستورات لازم را صادر نموده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر لبنان آتش سوزی آتش سوزی جنگل المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: طبق هماهنگی با دستگاه‌های قضایی، شناسایی و برخورد جدی با عاملین موثر در آتش سوزی‌های عمدی جنگل‌ها و مراتع استان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه هماهنگی پیشگیری از حریق با تاکید بر نقش دهیاران در برنامه پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی اظهار کرد: با توجه به پوشش گیاهی و جنگلی مناسب استان، حریق تهدید جدی برای از بین رفتن مراتع و جنگل‌های استان است.

وی با بیان اینکه روستاها بیشترین درگیری را با مسئله حریق دارند، افزود: ۳۷۸ دهیاری استان باید ضمن اقدامات پیشگیرانه، آمادگی لازم در اطفای حریق‌های احتمالی را داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه جهت پیشگیری و اطفای آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع جلسات هماهنگی با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با محوریت دهیاری‌ها برگزار شود، ادامه داد: آموزش روستاییان و سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی برای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

هژیری با تاکید بر شناسایی نقاط مستعد حریق در استان تاکید کرد: اطلاع رسانی و هشدار به روستاییان در زمینه پیشگیری و کنترل آتش‌سوزی در شبکه‌های مجازی و فضاهای تبلیغات روستایی انجام شود و آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و سایر اقلام مورد نیاز در بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مناطق جنگی در پیشگیری از حریق مدنظر قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از خاموش شدن قطعی آتش‌های به جا مانده اطمینان حاصل کنند، گفت: طبق هماهنگی با دستگاه‌های قضائی، شناسایی و برخورد جدی با عاملین مؤثر در آتش سوزی‌های عمدی و انسان ساخت در مراتع و جنگل‌ها صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر ارزیابی وضعیت حریق استان ایلام در سال‌های گذشته گفت: پیش‌بینی راه‌های دسترسی در مناطق صعب‌العبور و اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع در اطفای حریق در مواقع بحرانی به نیروهای مردمی و سازمان‌ها جهت کنترل و اطفای حریق کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 751176

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است