Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد دیه یزد گفت: ۲ نفر از بانوان نیکوکار و نوعدوست استان به مناسبت عید غدیرخم با پرداخت ۱۱۷ میلیون تومان زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد مالی را فراهم کردند.

سید مسعود عظیمی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این افراد با پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان به ستاد دیه برای آزادی محکومان مالی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی داد داد: خیر دیگری با پرداخت هفت میلیون تومان از حقوق ماهانه خود به عنوان ادای نذر به نیت حضرت علی (ع) و بزرگداشت عید امامت و ولایت در آزادی زندانیان استان مشارکت کرد

این مسوول با اشاره به اینکه خیران خواستند، مشخصات و تصویر آنها منعکس نشود، یادآور شد: ستاد دیه با همکاری خیران و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی سالانه به مناسبت‌های مختلف فعالیت دارد.

عظیمی تصریح کرد: همکاری مردم فداکار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نقش مهمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمدمالی  دارد که با عنایت مردم به آغوش گرم خانوده‌های خود باز می‌گردند.

خیران می‌توانند کمک‌های خود را به کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۱۱۱۱۱۱۹۹ ستاد دیه و حساب ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند و  تلفن ۰۹۱۳۰۹۹۲۸۸۰ و ۰۹۱۰۳۸۱۱۵۵۳ برای پاسخگویی در نظر گرفته شد.

هجدهم ذی‌الحجه یادآور روز مهمی است که رسول خدا (ص) پس از مناسک حج مردم را در غدیرخم جمع و فرمان خدا بر امامت و ولایت حضرت علی (ع) را به امت ابلاغ کرد.

واقعه غدیر نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشت و در این واقعه پیامبر اسلام (ص) مهم‏ترین ماموریت دوران پیامبریِ خود را به انجام رساند و آن به منزله رساندن پیام رسالت است.

عید غدیرخم به منزله عید بزرگ شیعیان با اعلام امامت حضرت علی (ع) را باید به حق بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین عید در جهان ذکر کرد.

هم‌اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمدمالی در زندان‌های استان بسر می‌برند که برای آزادی آنها ۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

استان یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد و حدود چهار هزار نفر دوره محکومیت خود را سپری می‌کنند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیون تومان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است