Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پنجمین دوره انتخابی تیم ملی والیبال بانوان ایران با حضور ۱۶ بازیکن برتر کشور در حال برگزاری است.

در این اردو «مهسا کدخدا» از خراسان‌جنوبی به همراه «نگار کیانی، شبنم علیخانی، حانیه محتشمی‌پورمتنق، نگین شیرتری‌فومنی، مهسا صابری، الهه پورصالح، آیتک سلامت‌قراملکی، تهمینه درگذنی، سودابه باقرپور، مهتاب رحمانی، منا آشفته، فاطمه عنایت، محدثه مشتاق‌خوزانی و منا دریس‌محمودی» زیر نظر «فریبا صادقی» سرمربی با آخرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز این رشته آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس؛ «مهسا کدخدا» متولد اول‎تیر ۱۳۷۲ در بیرجند و دانشجوی کارشناسی ارشد است که سابقه بازی در تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران و همچنین نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد.

وی نخستین بازیکن از خراسان‌جنوبی است که از سال ۱۳۸۶ به عضویت تیم‌ ملی در آمده و در سال ۱۳۸۹ به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی اعزام شد.

کدخدا به همراه باشگاه پرسپولیس مقام سوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را کسب کرده و به همراه تیم ملی تورنمنت بین‌المللی Szeles Peter مجارستان به نایب قهرمانی رسید و به‌عنوان بهترین آبشارزن تورنمنت انتخاب شد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی والیبال تیم ملی بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند