Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رقابت‌های پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان از روز گذشته به میزبانی ارومیه آغاز شده و رقابت‌های چهار وزن دوم نیز امروز در ورزشگاه ۶ هزار نفری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، از دیروز رقابت‌های پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان به میزبانی ارومیه در سه حرکت اسکات، پرس سینه و ددلیفت آغاز شد و رقابت‌های چهار وزن دوم نیز امروز در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این دیدارها که در چهار وزن برگزار شد، ورزشکاران ایران، اوکراین، ترکیه و مغولستان به مقام‌های قهرمانی رسیدند.

در وزن منهای 59 کیلوگرم مهرداد ظفری از تیم ملی حفاری با 12 امتیاز اول شد و مرت آیکوت کایماک از ترکیه با 9 امتیاز و مفتاح رمضانی از تیم نیروی هوایی با 8 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

علی‌نژاد: امیدوارم پرورش اندام و پاورلیفتینگ وارد بازی‌های آسیایی شوندانتصاب رئیس ستاد مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهانقهرمانی ملی‌پوش پاورلیفتینگ ایران در کاپ جهانی

در وزن منهای 66 کیلوگرم مقام اول از آن تیتوف اولکسی از اوکراین با 12 امتیاز شد و ورزشکاران ایرانی یعنی احمدرضا بابااحمدی میلانی از ملی حفاری با 9 امتیاز دوم و امیرحسین طاهرلو از نیروی هوایی با 8 امتیاز سوم شدند.

در وزن منهای 74 کیلوگرم اونال یوکاپ از ترکیه با 12 امتیاز اول شد و باز هم ورزشکاران ایرانی یعنی پدرام کرم سیما از نیروی هوایی با 9 امتیاز و امیر اسدالله‌زاده رضا آبادی از ملی حفاری با 8 امتیاز دوم و سوم شدند.

در منهای 83 کیلوگرم نیز ورزشکار مغولستان یعنی دووجید بولدباتار با 12 امتیاز اول شد و علی براتی از ملی حفاری با 9 امتیاز دوم و ویتولی بیلوزیر از اوکراین با 8 امتیاز سوم شدند.

انتهای پیام/7548/‌ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملی حفاری 12 امتیاز 9 امتیاز 8 امتیاز سوم شدند چهار وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها ره پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899474

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!